Na jednu stranu je to fantasticke, ze muzete byt v tesnejsim kontaktu se zakazniky. Na druhou stranu je to strasne, kdyz nejaky zakaznik nechce akceptovat zadna pravidla a pres socialni site a ruzna fora dela ruzne natlaky aby donutil firmu, aby sva vlastni pravidla pod tlakem porusila.
1. Ucet pod falesnym jmenem. Vse velmi podezrele. Zakaznik nemuze dodat zadne doklady totoznosti. Vypada to jako podvod. Ale vehementne si vsude stezuje. Dokonce jeho profil na Facebooku je pod jinym jmenem, ale nedokaze vysvetlit proc pouziva uplne jine jmeno na Shipito uctu.
2. Zakaznik si nevybere pojisteni. Neco se stane s balikem. Po stiznosti na socialnich siti doufa, ze dostane zaplaceno i bez pojisteni. Udelate jednou vyjimku a hned se to po socialnich siti rozsiri, ze pojisteni neni potreba platit, protoze stejne platime. Kdyz nezaplatime tak je to nekoncici spoust komentaru, stiznosti a clanku, ktere jen histericky krici, ze neplatime za ztracene baliky (ale uz se nezmini, ze pojisteni si nevybral).
Související články
Vliv sociálních sítí na naše psychické zdraví
Že jsou sociální sít? zlo bereme jako nadsázku. Ob?as si z toho dokonce d?láme srandu. V?tšina z vás z?ejm? chodí na sociální sít?,…
Jaké typy lidí mohou pomoci vašemu podnikání na internetu
Stejně jako v reálném světě tak i na internetu se setkáváme s různými typy lidí, kteří nám mohou pomoci zviditelnit naše podnikání. Na…
Black Hat pro sociální sítě
Včera na Search Engine Journal vyšel článek What Is Black Hat Social Media & Does It Affect SEO? a nezávisle na sobě mě požádalo několik…