Jaké typy lidí mohou pomoci vašemu podnikání na internetu

webzurnal.cz, 21. července 2010 ve 09:00:38, 145x přečteno

Stejně jako v reálném světě tak i na internetu se setkáváme s různými typy lidí, kteří nám mohou pomoci zviditelnit naše podnikání. Na rozdíl však od reálného světa, ve světě sociálních médií je nutné často pracovat s poloanonymní masou. Lisa Baron se v článku The 5 Types of Influencers On The Web, pokusila vymezit pět základních typů lidí, se kterými se v prostředí webu můžeme setkat.

Sociální sítě jsou stále hitem internetového marketingu. Pokud s nimi člověk umí zacházet může si zajistit propagaci s nepoměrně nižšími náklady, než kdyby se zaměřil na klasická média. Tím se otevírá prostor pro uplatnění menších podnikatelů, kteří nedisponují prostředky na masivní reklamní kampaně. Bohužel sociální sítě je poměrně těžko uchopitelný nástroj i pro zkušené obchodníky a provozovatele e-shopů. Stručná typologie, kterou prezentuje Lisa Baron, může pomoci alespoň v základní orientaci.

Volně přeloženo se jedná o motýly, kteří přelétávají z jednoho místa na druhé a zase zpět. Tito lidé si vytvářejí značně rozsáhlé sítě známých a přátel. Kontakt na takového člověka může malému podnikání z počátku přinést důležité informace a známosti. Jakmile takový člověk zahrne někoho do své sociální sítě, získá onen přijatý přístup k velmi slušnému auditoriu k oslovení.

Samozřejmě jedním typem lidí, kteří ovlivňují úsudek ostatních jsou tzv. názoroví vůdci. Tedy lidé, kteří jsou považování za špičku ve svém oboru a na jejich mínění dá velká část oborové veřejnosti. Tito lidé jsou často citování, často je na ně odkazováno. Bohužel získat pozornost takovýchto lidí je často velmi náročné.

Pokračování na: webzurnal.cz

Související články

8 způsobů jak vydělávat na internetu

V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…

7 tip? k vybudování „Power Network“ na LinkedIn

Nap?í? sociálními sít?mi m?že být LinkedIn jednou z nejužite?n?jších. Pokud budeme hovo?it o p?stování kritických a lukrativních…

Využití Google Sitemaps při provozování e-shopu

Pokud provozujete e-shop, bez ohledu na druh prodávaného zboží je vždy důležité, zda o vás bude vědět, přesněji zda vás vaši…


Komentáře

(nezobrazuje se)