Celkem obsáhle jsem se v?noval obrázk?m nejen z pohledu SEO p?ed t?emi lety. Povedlo se mi díky zmín?ným radám dostat na první místo v Google image search obrázek Trollface, což jsem považoval vzhledem k masivní konkurenci za celkem slušný úsp?ch. Není v?tšího soupe?e ve vyhledáva?ích, než stránek, které vznikají naprosto p?irozen? bez úmyslu na peníze :)
Dneska jsem si všiml ?lánek An In-Depth Look At Image Optimization: Fact And Future na Search Engine Land. Dovedl m? k zamyšlení, kolik se toho vlastn? za ty t?i roky zm?nilo?
V podstat? nic nového. Platí všechno, co d?íve. Snad jen že se více mluví o obrázkové sitemap, kterou jsem v starším ?lánku zmínil jen na okraj pro uleh?ení indexace.
Obrázek by m?l obsahovat, co možná nejvíce informací. Což je obecn? dobré používat i na sociálních sítích. Osobn? preferuji radši menší množství dob?e popsaných a okomentovaných obrázk?, než desítky hromadn? nahraných fotek. Provedl jsem také pár test? na Facebook a vzroste jak zapojení uživatel?, tak i dosah.
Související články
Prodané .cz domény 1. – 8. zá?í
Máme tu první poprázdninový týden a zatím to nevypadá, že by se situace na aukcích n?jak výrazn? zlepšila. Po?et prodaných domén se…
Rok 2010 a budoucnost vyhledávání? – Část I. Rok 2009
Velmi zajímavé téma, které poslední dobou koluje internetem, respektive jím koluje na každém konci roku, skýtá otázku, jak bude vypadat rok…
Co je digitální marketing? Vývoj a kanály!
Pojem digitální marketing (digital marketing) obecn? ozna?uje používání webových stránek, aplikací, mobilních za?ízení, sociálních…