Publikování reklamního článku na webu je často velmi dobrý způsob jak si jednorázově přilepšit. U větších magazínů či blogů vám takovýto článek může zaplatit celoroční náklady na webhosting a doménu. Jenomže taky si tím můžete pěkně pohněvat čtenáře. Ve většině případů to sice není tak horké, jak vám to dají někteří návštěvníci ve zpětné reakci “sežrat”, ale je lépe se na to připravit. V zásadě jsou dvě základní metody jak na reklamní článek.
Reklamní článek dostanete od zadavatele. Zkouknete a publikujete. Do záhlaví/patičky umístíte informaci, že se jedná o reklamní článek a nejste jeho autorem. Ve většině případů tím pro vás práce končí a všichni jsou spokojení. Inzerent dostal článek, vy od toho můžete dát ruce pryč a čtená dostal na výběr. (příklad)
Především je nutné si uvědomit, že vás magazín/blog je živoucí organizmus, kde je zdravá komunita připravena poskytnout každé vaší myšlence zpětnou reakci. Nemůžete se tak divit, že pod publikovaným reklamním článkem najdete například zdravou kritiku služby/produktu. Popřípadě vyjádření místního trolla k danému článku. Sice se zvýší počet impresí, ale inzerent ne vždy o tento druh komentářů stojí. Komentáře by tak v sekci reklamní články rozhodně měli zůstat zavřené.
Jaká že sekce reklamní články? Pokud hodláte pravidelnější publikovat články inzerentů rozhodně by bylo fajn jim vytvořit vlastní rubriku. Jednak díky tomu máte možnost jim upravit trochu design stránky a také je fér dát vašim čtenářům možnost reklamní články nezobrazovat v jejich RSS čtečkách.
Související články
PR článek – dát nažrat Googlovi a vyhnat ego do astrálu
Víte, čím se živí roboti vyhledávačů? Přece PR články! Kdo jim dává pravidelně nažrat, těší se mimořádné oblibě. Jak připravit…
Pokles výdělků z AdSense? Desítky procent! Jak je to možné?
V minulém článku o finanční krizi a PPC z pohledu celkových objemů utracených rozpočtů jsem předpokládala růst. Naproti tomu výdělky z…
Jak jsem si za?al tvo?it dividendové portfólio XIII. – shrnutí za ?ervenec a srpen 2020
Hmm tak pokud udržím takové tempo investování jako poslední m?síce, tak pravidelné reporty nebudou kvartální ale spíše m?sí?ní. Co jsem…