Provizní systémy je dobré podchytit hned na začátku

cn130.com, 8. ledna 2010 ve 16:28:51, 115x přečteno
Provizní systémy je dobré podchytit hned na začátku

Pravidlo, které by se mělo vytesat do skály. Vždy, když se objeví něco nového musí developer zbystřit, protože ty největší pecky se většinou snaží komunita moc neprozrazovat. Čím víc lidé se totiž do programu zapojí tím se zmenší šance, že se někdo zaregistruje přes stávající členy. Dobře si pamatuju a rád vzpomínám na příchod aukro.cz. Vyplácelo se nějakých 350 CZK za ověřenou registraci + 10 CZK/klik. V té době to bylo něco naprosto neuvěřitelného. Teď se přiznám, že aukro u mě drží rekord. U žádného jiného systému se během jednoho měsíce nevydělal 20K CZK a to jsem neměl reklamní potenciál jako mám teď (MFA, minisites, blogy, naspořené kredity v reklamních systémech). Také proto si moc dobře uvědomuju, že affiliate programy není radno podceňovat.

Když mi před pár dny přišel email od Roberta Poče, jestli by jsem mu nespropagoval jeho nový systém webexsys tak jsem neváhal a vyžádal si nějaké promo materiály a pustil se do prostudování celého systému. Nápad mít co možná nejvíce affilů pod jednou střechou se mi velice líbil (v zahraničí to funguje dobře). Trochu mě zaskočila provize 30% pro systém, ale na druhou stranu, lepší než slibovat co nejvíce webmástrům a pak zjistit, že systém moc nevydělává. Druhý den mi došli slibované promo materiály a nějaké to info ze zákulisí.

Celý systém se teprve rozjíždí. V provozu jsou zatím jen největší lákadla, která by mohla zaujmout hlavně developery zájezdových minisite a travel webů. Například affil pro CK Akvila Travel, nabízí vyšší provizi než u nás hodně rozšířená Invia (3% vs 1%). Vzhledem k zaměření na Bulharsko, Turecko a Řecko se dá otestovat na části portfolia minisites. Mě osobně daleko více zaujal prodej charterových letenek, který u nás není moc rozšíření (zkuste hlednost na seznamu). Je tady celkem slušná možnost prosazení se, pokud by se BFU naučili v budoucnu používat slovní spojené charterové lety/charterové letenky (může je to naučit třeba reklama v televizi).

Tady mi to trochu zavání SAS (Smart Affiliate Sites), které považuju za budoucnost minisite s daleko větší efektivností než MFA. Základní princip je pomoct uživateli s problémem který má. Nabídnout mu nejschůdnější variantu řešení (affil) a zajistit aby se problém už dále neopakoval (další affil).

Pokračování na: cn130.com

Související články

Jak jsem vyhrál letenku s webexsys

Začátkem roku mě kontaktoval vlastník zajímavého affiliate projektu webexsys, jestli by jsem nechtěl napsat článek o jeho systému. Celkem se…

8 způsobů jak vydělávat na internetu

V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen

Prokletí českých linkovacích služeb

Po masivním úspěchu Directo přišlo DirectoGlobal, které dokázalo otřást českým internetem natolik, že se na něj museli cíleně zaměřit…


Komentáře

(nezobrazuje se)