Určitě to znáte: „Tady to dřív fakt žilo, teď už to nestojí za řeč.“ anebo „Dřív tu byli super lidi jako X, Y a Z. Teď už to tu jde jen z kopce.“ Prostě klasika, která se pravidelně opakuje. Pokud se na internetu zdržujete delší dobu, tak jste si toho určitě taky všimli. Pamatuju si, jak mě to tato fáze na děsně naštvala na diskuzním fóru Webtrh a seč mě síly stačili, tak jsem hnal nově vzniklou konkurenci kupředu :)
Jenomže ono se to tak nějak stále točí dokola. Je to v cyklech. Stačí tomu nějak přijít na kloub a můžete předvídat budoucnost. No a kdo zná budoucnost má oproti konkurenci vždy náskok ;)
Základem je všimnout si společných znaků celého procesu. Například když začal Facebook, tak se tam přesunulo velké množství Webtržníků. Už ani nevím jaký tehdy byl důvod. Asi to všem připadalo děsně fajn. Samozřejmě to všichni pojali jako ideální místo pro sdílení zajímavých věcí. Jednotlivá vlákna diskuzního fóra, tak nahradily příspěvky a komentáře samotnou diskuzi.
Ovšem na rozdíl od fóra se preferovala rychlost, stručnost a akčnost. Co nejrychleji vše okomentovat a přejít k dalšímu příspěvku. O tom také Facebook byl/je. Vyžadovalo to po lidech rychlejší zapojení, prostě žádné počkám si až do večera a napíšu k tomu sáhodlouhý komentář.
Související články
PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty
Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…
Kolik vyd?lá sociálním sítím jeden uživatel
Celkem zajímavá ?ísla se objevila na Search Engine Journal. Na základ? ve?ejných ú?etních uzáv?rek a po?tu aktivních uživatel? spo?ítali,…
Moje realitni transakce v roce 2019
Provize pro realitni brokery z toho byly 553 tisic dolaru. To je pekna castka, ze? Kupodivu spousta brokeru se mnou zas tak rada nepracuje. Spise je…