Petr Jeník na svém blogu owww.cz zažehl jiskřičku jakési podčlánkové reklamy. Jedná se na české poměry o zvláštní druh individuálního prodejte textové inzerce. V kombinaci o snadnou dostupnost pomocí PayPal mu to očividně funguje. Podle reakcí je sám překvapen. No a když něco funguje zanedlouho o to začne být zájem. A kde je poptávka objeví se i nabídka…
Článek vyšel 20. srpna, tuším dopoledne. Už odpoledne bylo znát, že to má komerční potenciál. Začaly se objevovat první polofunkční verze skriptu, které dělaly naprosto to samé. Ovšem když jde o peníze, je třeba být obezřetný. Tohle už chce víc než jen umět programovat. Musíte mít reálné zkušenosti. Vědět jak co funguje, kde jsou bezpečnostní slabiny a jak správně testovat.
První vážná nabídka mi přišla 23. srpna. To už jsem byl rozhodnutý, že tento druh monetizace vyzkouším. Pokud by se totiž ujal mohl by být chybějící třetinou (o té příště). Nabídku na otestování a zpropagování jsem zatím odložil. Do budoucna by určitě stálo za to zrecenzovat jednotlivé pluginy.
Ten den se také začali objevovat první ukázky prolomení a bezpečnostních děr. Spíše to byla sranda, ale popravdě doufám, že vaše eshopové řešení využívání PayPal je profesionální, jinak si u vás klidně někdo může nakupovat zdarma :)
Související články
Sklik Retargeting, první dojmy. Funguje? Kde se zobrazují reklamy? A co bannery?
Když jsem psal před rokem o chystaném Retargetingu v Skliku, kladl jsem si otázku, nakolik bude schopna jeho obsahová síť nabídnout…
5 tipů na prodej reklamy
Přímý prodej reklamy patří mezi důležitý zdroj pro provozovatele webů. Na rozdíl od využívání různých systémů, totiž lze dohodnout…
Jeden zajímavý koncept reklamy
Když se objevil koncept pod?lánkové reklamy velice se mi líbil. Za pevnou ?ástku si snadno m?žete koupit reklamu na po?ád. Na rozdíl od…