Přímý prodej reklamy patří mezi důležitý zdroj pro provozovatele webů. Na rozdíl od využívání různých systémů, totiž lze dohodnout lepší podmínky pro obě strany a samozřejmě cena je konečná. V posledních letech navíc vzrůstá poptávka. Možná se to na první pohled nemusí zdát, ale vhodná reklama na stránkách může inzerenta vyjít daleko levněji.
Ve většině případů ale o tom, že si u vás někdo koupí reklamu, záleží na maličkostech a drobnostech. Popravdě vytvořit nějaký všeobecný návod je celkem obtížné. Všude funguje něco trochu jiného.
Základem je ukázat, že reklamní plochy jsou opravdu na prodej. Nějaký pravidelný čtenář anebo fanoušek se může rozhodnout koupit reklamu jen tak z hecu, že je prostě na prodej. Pak zjistí, že se mu vyplatí tam dát affiliate kód a hned máte o pravidelného zákazníka postaráno.
Když někdo začne uvažovat o koupi reklamy většinou se poohlédne po kontaktu na vás, aby se dozvěděl statistiky a orientační cenu. Není nad to už mít všechno připravené na jednom místě. Jednou za čas udělat export z Google Analytics ve formě jednoduše graficky strohé infografiky, neurazí. Je celkem služná poptávka po demografických údajích. Pokud je součástí webu i registrace s profily a uživatelé poctivě vyplňují věk, vzdělaní a zaměstnání rozhodně se to pozitivně promítne do konečné ceny.
Související články
8 způsobů jak vydělávat na internetu
V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…
Marketing a KPI: 6 nejznám?jších a pro? je mít?
Klí?ové ukazatele výkonnosti (KPI – Key Performance Indicators) jsou kvantifikovatelné metriky, které ukazují výkon firmy (marketingu) ve…
Prodané .cz domény 4. – 10. března
Máme za sebou další týden hezkých prodejů. Na dAukce se prodalo 37 kousků v celkové hodnotě 52.408 CZK a na Subregu 5 kousků za 22.970 CZK.…