Ve vlastni firme muzu pracovat s vlastnimi daty. Ale videt ty data u jakekoliv konkurence me pripada jeste mnohem lepsi. Videt treba presne kdy nejaka firma zmenila registered agenta a jak dlouho u toho agenta vydrzela. A podivat se jestli jsou nejake rozdily mezi ruznymi registered agenty. Kolik kdo uctuje a jestli to ma vliv na to jak dlouho u nich ty firmy vydrzi. Chci videt jestli jsou nejake rozdily u ruznych registered agentu.
Kdyz se prodavaji firmy co nabizeji registered agent sluzbu tak se nejcasteji pouziva formule 1-2 nasobek rocniho poplatku za toho agenta krat pocet aktivnich firem.
Me to vzdy pripadalo strasne male ohodnoceni. Ale zaroven kdyz mi prisla nejaka nabidku takoveho registered agenta odkoupit tak jsem nemel odvahu nabidnout vice. Kdyz bych to mel trosku podlozene daty tak bych vice nabidnul. Chtel bych presne vedet kolik se da vydelat. Z tech dat chci ziskat nejake know-how. A kdyz bych prisel na reseni, ktere me uspokoji tak bych aktivne nabizel ruznym registered agentum, ze az budou chtit prodat at se obrati na me. A rovnou bych jim nabidnul cenu podle me vlastni formule, ktera by pro ne mela byt mnohem atraktivnejsi. To je druhy krok.
Související články
Cookie lišta v PPC: jak uhlídat PPC kampan?
Že s novou opt-in cookie lištou klesnou tržby nam??ené v Google Analytics a PPC systémech si dal dohromady snad každý. V PPC komunit? celkem…
Pizza business a prestiz
Ten muj pizza business hodne lidem pripada jako totalni hovadina. Maji pocit, ze to neni dostatecne prestizni. Nechapou proc bych takovy business mel…
Jak se stát PPC?ka?em
Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…