Proč Používat Kliky (PPC)

blog.ataxo.cz, 20. února 2012 ve 01:00:00, 80x přečteno

Pay-per-click (plať-za-proklik) je forma reklamy na internetu, jejíž podstata spočívá v tom, že platíte pouze tehdy, klikne-li někdo na vaši reklamu a dostane se na vaše stránky. Zpravidla se taková reklama zobrazuje na stránce vyhledávače a to po té, co do něj potenciální zákazník zadá vyhledávací dotaz související s nabídkou vaší firmy.

Nejenže se tedy vaše reklama nebude zobrazovat publiku, které o to nestojí, ale z těch, kdo vaši reklamu uvidí, zaplatíte pouze za ty, které vaše reklama osloví a klinkou na ni. Pravděpodobnost, že takový člověk u vás najde, co hledá, a že se stane vašim zákazníkem, je tedy vysoká. V závislosti na oboru podnikání vás při tom takový klik vyjde na pár korun.

Zkrátka a jednoduše: větší návštěvnost vašeho webu. Množství návštěvníků přicházející z PPC je násobně vyšší než z jiných zdrojů. U webů, které se nezobrazují dostatečně vysoko v přirozeném vyheldávání, je PPC reklama prakticky jediný způsob, jak přivést návštěvníky na váš web.

Kolik se takových návštěvníků změní na vaše zákazníky, závisí na mnoha věcech: na nabídce služeb či produktů, na cenové politice, na kvalitě webu atd. Všechno je to ale zbytečné, pokud se na vaše stránky nikdo nedostane.

Pokračování na: blog.ataxo.cz

Související články

Cookie lišta v PPC: jak uhlídat PPC kampan?

Že s novou opt-in cookie lištou klesnou tržby nam??ené v Google Analytics a PPC systémech si dal dohromady snad každý. V PPC komunit? celkem…

Pokles výdělků z AdSense? Desítky procent! Jak je to možné?

V minulém článku o finanční krizi a PPC z pohledu celkových objemů utracených rozpočtů jsem předpokládala růst. Naproti tomu výdělky z…

Pro? mi optimalizované st?ídání reklam není dost dobré

N?kte?í pozorní ?tená?i a poslucha?i si už možná všimli, že ob?as mívám lehce extrémistické p?ístupy. N?kterým oblíbeným funkcím nebo…


Komentáře

(nezobrazuje se)