Pro inspiraci: e-mail marketing, design a content vybraných značek
madcow.cz, 20. září 2010 ve 13:43:24,Jen málo českých firem si uvědomuje, že zákazník nenakupuje jen na základě aktuální 5% slevy v e-mailingu, a většina z nich ignoruje slušný a konzistentní vizuální styl značky. Sleva střídá slevu. Proto jsme připravil přehled zahraničních zdrojů, které jsou zajímavé nejen po vizuální stránce, ale také po stránce obsahové.
Podívejte se, jak jde v e-mailingu pracovat s obsahem, který vytváří uživatelé, jak vypadá vizuál s důrazem na image, jakým způsobem promovat videoobsah, proč sociální sítě potřebují e-mailingy a další zajímavosti.
REI, Horchow, Bare necessities, Chanel, Armani Exchange, Bodem, Prada, Shopbop, Barneys, Estéé Lauder, Clinique, Piperlime, Motorola, Neiman Marcus, Youworkforthem, Louis Vuitton.
O autorovi Vladislav Bureš — copywriter a konzultant pro přímou komunikaci. Portfolio naleznete na Madcow.cz. V případě zájmu mi napište přes kontaktní formulář nebo si mě přidejte na Twitter: @madcowcz.
Související články
Apple.com a jejich e-mail marketing za uplynulých 11 měsíců
Připravujete e-mail marketingový plán na tento rok a hledáte inspiraci? Podívejte se na předměty zpráv společnosti Apple.com, které jsem…
Co je branding a jaké má p?ínosy?
R?st vašeho podnikání nebo jakéhokoliv projektu závisí z velké ?ásti na úsp?šné strategii budování zna?ky. To si samoz?ejm? drtivá…
Co je digitální marketing? Vývoj a kanály!
Pojem digitální marketing (digital marketing) obecn? ozna?uje používání webových stránek, aplikací, mobilních za?ízení, sociálních…