Premyslel jsem jak by se melo Shipito vyvijet, kdybych chtel jednou konkurovat velkym kururnim sluzbam jako je DHL, Fedex nebo UPS. Ono se to proste moc dobre neda. Maji uz obrovskou infrastrukturu, kterou budovali desitky let. Na druhou stranu kazda znich obsluhuje trh o velikosti desitek miliard dolaru. Proti nim je ta nase niche (preposilane zbozi z USA do sveta) uplne plivnuti do travy.
Kouknete na ty screenshoty. Je to kuryrni sluzba, kde vidite presne v jakem okamziku kde se nachazi kuryr. Pres telefon si objednate kam co poslat. Na telefonu se da podepsat, kdo zasilku prevzal. Vidite fotku kuryra. Je to takove osobite a pekne. Dovedu si predstavit, ze byste mohli kuryra i nejak zkontaktovat, kdyby byl treba nejaky problem s tim kam vam zasilka bude dorucena.
Dovedu si predstavit poslat vetsi mnnozstvi baliku nejakym levnejsim zpusobem do jednoho mesta a pak vyuzit lokalniho partnera, ktery by takto baliky rozvezl. Shipito by poskytlo cely system temto partnerum, kteri by se chteli do site zapojit.
Související články
Pry je chyba, ze jsem neutratil milion za manazery
Tak nejak nad tim premyslim co jsem se dozvedel od jednoho investora. Libi se jim jaky mame zisk. Libi se jim jak roste firma. Jen si mysli, ze jsem…
Nej?ast?jší p?eklepy p?i zadávání e-mailové adresy
P?ed pár dny m? oslovil Jaroslav, že mu vyšlo na základ? analýzy p?eklep? u jejich newsletteru, je “nejp?eklepov?jší” e-mailovou doménou…
Facebook Ads
Reklama v sociální síti Facebook může být celkem zajímavá věc. Nezbývalo mi, než to vyzkoušet. Inzerentů ve Facebooku ani článků o…