Jednou z nevýhod klasické PPC a banerové reklamy na internetu je skutečnost, že tato reklama není trvalá. To znamená, že pokud si zapomenu dobít účet, ze dne na den o mém e-shopu nebo webu nikdo neví, protože se reklama přestane zobrazovat.
Kromě toho se investice do PPC reklamy často nevyplácí, protože kromě samotných nákladů na reklamu většina zákazníků platí PPC agenturám měsíční paušál za nastavení a správu kampaní. Celá kampaň na PPC tak často stojí i několik tisíc nebo dokonce desítek tisíc korun měsíčně.
Mnoho majitelů e-shopů si tuto skutečnost již uvědomilo, a tak začalo nějakým způsobem diverzifikovat své marketingové aktivity, a to zejména formou reklamních článků (v Čechách často nazývaných PR články). Vyrojila se celá řada PR článkových webů a systémů, které umožňují vložení PR článků zdarma nebo systémů kde si člověk může PR článek na cizím webu koupit.
Přínos PR článkových webů je nulový, protože články, které se zde vyskytují jsou vesměs plky, které nikdo nečte a majiteli e-shopu nepřináší žádný užitek v podobě nových zákazníků a jsou jen zdrojem zpětných odkazů s naprosto nulovou hodnotou.
Související články
P?edstavení projektu Bucksfortime
p?ed pár lety jsi mi zde umožnil p?edstavit m?j první projekt (http://www.podnikanivusa.com/2011/04/10/predstaveni-projektu-sportave-com) a tvoji…
Predstaveni projektu TranslateIntoCzech.com
Ahoj Johne, jsem dlouholetým čtenářem Tvého blogu a rád bych Ti v úvodu tohoto emailu poděkoval za čas strávený psaním tohoto (pro mě…
Predstaveni projektu Bawadu.com
Chtěl bych využít tvého blogu a představit unikátní projekt bawadu.com. O co v jednoduchosti jde. Uživatel bawadu sítě si nainstaluje…