Pokročilé metriky AdWords

webzurnal.cz, 27. dubna 2010 ve 08:30:03, 37x přečteno
Pokročilé metriky AdWords

Na blogu H1 můžete nalézt velmi zajímavý popis využití nástroje Search Funnels, který lze použít pro zjišťování dalších informací důležitých pro správu vaší PPC kampaně.

Aplikace Google AdWords se používá pro správu reklamních kampaní, založených na principu platby za proklik. Inzerent tedy platí za každého návštěvníka, který se dostane na jeho stránky přes reklamu u vyhledávání Googlu.  Tyto kampaně velmi často vyžadují značně důslednou optimalizaci a sledování, aby mohly být úspěšné. Proto je vhodně získat, co nejvíce informací o chování zákazníků přícházejících přes tento reklamní systém. Aplikace AdWords obsahuje řadu různých nástrojů. V článku na blogu H1 je představen právě nástroj Search Funnels.

Článek s názvem  AdWords Search Funnels: po stopách vyhledávacích cest pojednává o možnostech využívání výše zmíněného nástroje. Poměrně podrobně je v článku rozebrána především problematika asistovaných konverzí a jejich interpretace. Pokud vás toto téma zajímá více, rozhodně doporučuji si přečíst celý článek.

Pokračování na: webzurnal.cz

Související články

Proč je chování uživatelů Seznam a Google jiné?

Zažili jste to jistě mnohokrát. Naimportujete stejnou PPC kampaň zároveň do Skliku a do AdWords. Po pár týdnech máte relevantní data a…

Pro? mi optimalizované st?ídání reklam není dost dobré

N?kte?í pozorní ?tená?i a poslucha?i si už možná všimli, že ob?as mívám lehce extrémistické p?ístupy. N?kterým oblíbeným funkcím nebo…

Vaše data na jednom místě? MonkeyData!

Co je základem podnikání na internetu? Vyhodnocování dat. Nestačí se však omezit jen na nástroje jako Sklik, Adwords, Heureka nebo…


Komentáře

(nezobrazuje se)