Pokud už jste ?etli první díl z této minisérie a zaujal vás, ur?it? se rádi n?co dozvíte i o dalších pokro?ilých SEO strategiích, které na oby?ejných portálech zabývajících se základy a tipy „jak na to“ nikdy nenajdete. Vzhledem k tomu, že je rozhodn? o ?em mluvit, p?ejdeme rovnou k v?ci. V p?ípad?, že vám snad první ?lánek unikl, naleznete ho zde.
Základem úsp?šného podnikání vždy bylo a bude p?edevším dokonalé sledování konkurence – jak si vede, na jakých strategiích staví a p?ípadn? i menší okopírování n?kterých postup? se na tomto „nemilosrdném bojišti“ n?kdy toleruje. Pokud nebudete mít p?edstavu, jak jste na tom oproti konkurent?m, nikdy neusp?jete. S tímto vám ale pom?že doslova geniální nástroj GoogSpy, který je naprosto zdarma. Co umí? On v podstat? jednoduše prohledává každý den internet (p?edevším ve vztahu k vyhledáva?i Google) a registruje nej?ast?jší, ale i nová klí?ová slova, na kterých staví nové internetové portály, nebo která za?ínají up?ednost?ovat ty zab?hlé. Tyto data pak ukládá do databáze a poskytuje je uživatel?m, kte?í GoogSpy využívají (p?es p?l milionu klí?ových slov). V praxi se tak m?žete dozv?d?t, která klí?ová slova mají velkou konkurenci, která nejvíce vyd?lávají, nebo která jsou na vzestupu. I když vám GoogSpy možná nep?ijde tak senza?ní jako nám, v??te, že vám tato v?ci?ka dokáže vyd?lat desetitisíce korun, když nemusíte investovat v?bec nic.
Jednoduchý p?íklad za všechny. Jste v ?asté situaci, kdy nevíte, jaká klí?ová slova zvolit. Není nic snazšího než si najít n?jakou prodejní firmu, která má prokazateln? vysoké zisky nebo návšt?vnost a nechat jí prozkoumat nástrojem GoogSpy. Díky tomu získáte analýzu obsahující, na kterých klí?ových slovech spole?nost staví, a která tím pádem lidé nakupující na internetu ?asto vyhledávají. Pokud na n? zacílíte sv?j portál, máte vlastn? jistotu, že bude ?asto vyhledávaný a tím pádem výd?le?ný. B?žn? se za tyto analýzy platí od deseti tisíc víc. Zárove? je velmi dobré napsat do GoogSpy pouze cílové klí?ové slovo, kdy vám tento prográmek „vyhodí“ posouzení jeho konkurenceschopnosti a použitelnosti. Práv? takto se hledají nejlepší klí?ová slova.
I když si v?tšina rádoby profesionál? myslí, že budování dobrého ranku je založené pouze na vým?n? zp?tných odkaz? s dalšími portály, je to velká chyba. Pro? utrácet peníze za vým?nu odkaz?, když se to dá ud?lat jednodušeji. Je pochopitelné, že naviga?ní menu je na vašem portálu v podstat? klí?ovým bodem SEO úpravy. Každý link z n?j by m?l totiž obsahovat klí?ové slovo, jinak vyšší ranky nezískáte. Pochopiteln? má ale naviga?ní menu pouze omezený prostor pro odkazy, ale pro? to neud?lat i v ostatních ?ástech webu? N?kte?í webmaste?i si sice myslí, že to není možné, ale opak je pravdou a tato SEO strategie opravdu funguje. Sta?í si najmout šikovného copywritera, který n?co ví i o budování odkaz? a této strategii, nebo si to i napsat sami – varujeme, že slova musí být v indexované podob?, což znamená, že ve stejném pádu, ?ísle, rodu apod., jako když jste je indexovali, takže tento postup vyžaduje velký cit pro jazyk. Nap?íklad pokud máte slovo „p?j?ka“, Google nebude „p?j?ky“ registrovat jako klí?ové slovo a odkaz je z hlediska ranku mén? d?ležitý. Poté už sta?í zhruba jednou týdn? napsat aktualitu na hlavní stránku, která bude plná klí?ových slov, na kterých budou zárove? odkazy na jiné stránky téhož webu (link to klí?ové slovo samoz?ejm? musí obsahovat). Takto vybudujete velmi dobrý rank doslova b?hem m?síce.
Související články
Pokro?ilé SEO strategie – díl 2.
Pokud už jste ?etli první díl z této minisérie a zaujal vás, ur?it? se rádi n?co dozvíte i o dalších pokro?ilých SEO strategiích, které…
Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 2.
V prvním článku s touto tématikou jsme se věnovali některým základním postupům, co udělat, co naopak neudělat, a také proč vlastně jsou…
Velký test českých PPC agentur (1. díl)
40 PPC agentur, jedna poptávka na vytvoření reklamní kampaně. Jaké ceny si agentury účtují a za co? Kdo klientům lže, kdo slibuje…