Podíl návštěvnosti z mobilních zařízení nebezpečně roste

404m.com, 18. února 2014 ve 16:34:22, 57x přečteno
Podíl návštěvnosti z mobilních zařízení nebezpečně roste

Seznamáci přišli s velice zajímavými daty. Porovnali období 2. – 20. prosince 2013 a 6. – 24. ledna 2014. Zjistili, že podíl zhlédnutých stránek na mobilních zařízeních v Česku vzrostl o 30 %. Díky Vánocům, tak došlo k poměrně masivnímu IT pokroku. Je to jako posun v čase :)

A proč je takový nárůst nebezpečný? S tím jak se na trh dostává nová technologie a postupně se na něm zabydluje, se jí postupně přizpůsobují i služby. Například už tvůrcům služeb stojí za to se jí věnovat, protože se to prostě vyplatí. Tedy v případě Seznamu by už za úvahu stálo poupravit výsledky vyhledávání. Například více preferovat stránky, které jsou pro mobilní zařízení přátelštější. Popravdě jedna a ta samá informace se dá často dohledat na několika webech, tak proč nepreferovat ty, které se budou lépe zobrazovat na mobilním zařízení?

Otvírají se nové možnosti pro white hat i black hat SEO. Popravdě už delší dobu říkám, že SEO budoucnosti není jen o ona man show a dřív anebo později SEO šamany vystřídají organizované skupiny lidí, kteří budou poskytovat v rámci jedné značky komplexní služby. Už dnes je to často mimo SEO, třeba správa sociálních sítí, PPC anebo marketingu obecně. Takže až budou potřebovat předělávat design u stovek svých klientů možná vyplatí založit i oddělené webdesignu a kódování. Většinou už zkušené grafiky stejně zaměstnávají. Bez nich se obsahový marketing dělá dneska celkem špatně.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Google vládne v USA vyhledávání a jeho pozice je nejsiln?jší jaká kdy byla

Podle Digital Marketing Report za Q3 2018 od spole?nosti Merkle narostl meziro?n? po?et návšt?v z organického hledání v USA z Google o 9 %. V…

Ve vyhledávačích narůstá podíl lokálního hledání

Společnost stojící z reklamní sítí Chitika, před pár dny zveřejnila zajímavá data o vzrůstajícím podílu vyhledávání lokálních…

Pokles výdělků z AdSense? Desítky procent! Jak je to možné?

V minulém článku o finanční krizi a PPC z pohledu celkových objemů utracených rozpočtů jsem předpokládala růst. Naproti tomu výdělky z…


Komentáře

(nezobrazuje se)