Ve vyhledávačích narůstá podíl lokálního hledání

404m.com, 8. října 2012 ve 14:35:58, 45x přečteno

Společnost stojící z reklamní sítí Chitika, před pár dny zveřejnila zajímavá data o vzrůstajícím podílu vyhledávání lokálních dotazů. Data pochází z období 21. září 2012 až 27. září 2012. Zároveň porovnávala výsledky proti své rozsáhlé databázi klíčových slov, aby bylo jisté, že se opravdu jedná o dotazy směřující na lokální vyhledávání (“poblíž mě”, “v Bostonu”, “nedaleko” atd.)

Výsledky jsou velice zajímavé. U Google bylo zaznamenáno až 43% procent dotazů, které cílily na místní lokace. Zhruba před dvěma roky přitom podíl lokálního hledání byl u Google 20% procent. U Yahoo! a Bing je množství lokálního hledání 25%.

Odpověď na takto vysoké číslo je poměrně jednoduchá. Vzrůstá počet uživatelů mobilních zařízení. Podle Google až 50% všech dotazů z mobilních zařízení jsou dotazy z lokálním zaměřením. Ovšem je do toho nutné započítat i dotazy různých aplikací, které s Google spolupracují.

Právě Google je uživateli mobilního zařízení výrazně preferován. Zatímco u Bing u lokálních hledání desktop vs mobil je 7% vs 93% (u Yahoo! 17% vs 83%), tak u Google je to až 74% vs 26%.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Google vládne v USA vyhledávání a jeho pozice je nejsiln?jší jaká kdy byla

Podle Digital Marketing Report za Q3 2018 od spole?nosti Merkle narostl meziro?n? po?et návšt?v z organického hledání v USA z Google o 9 %. V…

Ahrefs se pustil do vývoje vlastního internetového vyhledáva?e

Bylo nespo?et pokus? o vytvo?ení dalšího internetového vyhledáva?e. Zkoušeli to už mnozí, ale nevzpomínám si, že by to n?kdy byla…

Vyhledáva? Duck Duck Go dosáhl 9 miliard hledání v roce 2018

Vyhledáva? Duck Duck Go je známý tím, že nijak nesleduje aktivitu svých uživatel?. V podstat? na tom má postavenou i své PR – neukládáme…


Komentáře

(nezobrazuje se)