Určitě znáte ten vtip: „Čím víc proužků tím víc adidas.“ Padělky či náhražky jsou věčným problémem výrobců, kteří nejen musí investovat do kvalitnějšího materiálu, technologie ale i marketingu. Dneska mě pobavil článek na serveru tyden.cz Číňané okopírovali vnější podobu iPadu. Zrodil se iPed. No nekupte za 2100 CZK něco co se liší jen o jedno písmenko a navíc jede na Androidu od google.
Celkem fajn teď z toho může vyjít vlastník typo domény. Vsadím se, že pár lidí by se i zamyslelo nad tím jestli je ten iPed zas o tolik horší, anebo že takovou raritu musím prostě mít doma. Vlastníkům typo domén se tak otvírají v podstatě nové krátkodobé možnosti, než vše ukončí soud o parazitování na ochranné známce. Napadá mě několik využití:
Související články
PRyard se už rozjíždí – po?et aktivních uživatel? roste, p?ichází první nabídky a rozší?ení systému
P?ed pár dny jsem na novém pay per post systému PRyard zahlédl první poptávku na ?lánek . Musel jsem se pousmát – tak už to za?alo. Rozhodl…
Vztahové absurdity
Dcera přijde domů a básní o svém novém objevu. Když to udělá potřetí, tak už si dokonce zapamatujete jeho jméno. Za týden se zkusíte…
Jak jsem si za?al tvo?it dividendové portfólio – IPO Pilulka.cz
Hodn? se te? mluví a píše o IPO Pilulka.cz, která chce vstoupit na trh START Pražské burzy. P?ichází ryzí r?stový titul hladový po expanzi…