PPC 2.0: Věnujte (každý den) pár minut vylepšení své PPC kampaně! (seriál)

vetrovka.cz, 25. října 2012 ve 14:53:58, 45x přečteno

Možná to nečekáte, ale stane se to. Pamětníci si třeba ještě vzpomenou na seriál PPC prakticky. Během deseti dílů jsme prošli od stanovení cílů kampaně, přes přípravu inzerátů a výběr klíčových slov až k nasazení a spuštění kampaně. Nebojte, nebudeme po pěti letech v kampani pokračovat. Místo toho pro vás mám připravený úplně nový seriál. Předpokládám, že kampaně už nastavit umíte, že vám dokonce běží, spoustu jste toho už vyzkoušeli a máte hromadu dat, z kterých se dá vycházet.

Aby to bylo spravedlivé, tentokrát se zaměřím primárně na Google AdWords :-) V každém z dílů se budeme věnovat jedné z důležitých aspektů optimalizace kampaní a účtu:

Každý díl bude věnovaný jedné konkrétní funkci. Vynecháme detailní popis všech možností využití a soustředíme se na pár konkrétních tipů. Témata jednotlivých dílů nejsou a nebudou finální, pokud máte nápad na něco, co nesmí být opomenuto, šup s tím do komentářů.

Pokračování na: vetrovka.cz

Související články

P?ipravte PPC kampan? na rok 2017

Dnes jsem m?la na E-Business Akademii dvacetiminutovou p?ednášku se stejnojmenným názvem. A protože tohle téma se do dvaceti minut narvat fakt…

Jak sleduji prodeje v pizzerii a marketing na social media

Kazdy den se ted divam na Sales Report co mam v softwaru na management pizzerie. Jake jsou prodeje dnes v porovnani se vcerejskem nebo minulym tydnem.…

Prokliky za desítky korun aneb AdSense po?ád ješt? funguje jen je to složit?jší

P?ed pár lety jsem aktivní monetizaci web? vícemén? úpln? omezil a naplno se soust?edil na práci pro mé klienty. Bylo t?eba za?ít sbírat…


Komentáře

(nezobrazuje se)