Reklamy místo barevného „podsvícení“, které je neviditelné na většině obrazovkách notebooků, používají žlutý obdélníček s bílým nápisem Ad. Musím uznat, že mi to celkem uhodilo do očí. Takto zvýrazněná reklama je o dost viditelnější. Navíc si všimněte, že reklamy v levém sloupci jsou odděleny od zbytku SERP pomocí čáry.
Zatímco současná verze je spíše taktikou „schovej reklamu jak se jen dá“, tak toto zobrazení působí rušivě. Přímo na sebe upozorňuje. Ani by jsem se nedivil pokud to i funguje. Vyhledávač není MFA, kde návštěvník chce další informace a já jej chci poslat pryč. Ve vyhledávači naopak návštěvník plánuje najít tip a jít pryč. Tak proč mu nenaservírovat reklamu. Zvláště u komerčních hledání, kde je jeho cílem zjistit informaci či koupit určitý produkt.
Související články
Facebook Ads
Reklama v sociální síti Facebook může být celkem zajímavá věc. Nezbývalo mi, než to vyzkoušet. Inzerentů ve Facebooku ani článků o…
Google v roce 2018 zrušil 2,3 miliardy reklam
Google musí každý den bojovat s miliony reklam, které porušují jeho pravidla. Stojí jej to nemalé náklady na lidi i techniku. Ovšem bez toho…
AdSense zakazuje iFrame
V pátek vyšel na adsense blogu článek o změnách podmínek používání AdSense. V podstatě se jedná o naprostý zákaz používání reklam…