Adsense už delší dobu nepřišel s ničím novým. Sice se neustále mluví o tajném testování nových formátů a jejich vyhodnocování, ale co jsem si všiml, tak se jednalo maximálně o jeden textový inzerát na ploše 250×250, prostě nic převratného. Faktem je, že pokud se něco testovat bude, tak nejdříve asi v USA, kde se za kliky platí slušné peníze, tj. i slušná provize pro google.
Dneska jsem na digitalpointu našel zajímavé vlákno, kde se povedlo zdokumentovat jednomu uživateli novou a nutno říct celkem lákavou formu reklamy. Však posuďte sami. Odkaz je zde. Formát je klasický 728×90, který se většinou používá do headeru nad samotný obsah. Zajímavé jsou na něm, ale reklamy, které jsou pěkně pod sebou. Je to celkem atypické rozmístění a mohlo by mít celkem slušný click rate.
Adsense je zatím špička mezi PPC pro ČR. Jediné v čem jej může konkurence dohnat je právě efektivnější manipulace s reklamou. Zatímco adsense žádnou nedovoluje tak například adfox přímo nabízí možnost používat prakticky libovolný formát s kterým se dají dělat opravdu zázraky. No uvidíme s čím Adsense ještě přijde. Celkem by mě zajímalo jak se na jeho zisku promítla nutnost registrace jeho členů k DPH. Jestli odpadli jen ti, kteří stejně nic nevydělávali, anebo jejich součet už něco znamenal.
Související články
El Dorado v mobilních hrách
Za?alo to v roce 2016. Na mobilu jsme m?l kone?n? zajímavá data a cestou za klientem v autobuse hrál Hearthstone, což je virtuální karetní hra…
PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty
Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…
Co se událo na ?eském hostingovém trhu v ?ervenci 2019
Dovolené v ?ervenci byly hodn? znát. Spousta hosting? na Twitter po?ádn? ani nepípla. Zbytek psal spíše sporadicky, anebo publikoval…