Dokážete si představit, jaká by byla návštěvnost Vašeho webu, kdybyste na každém místě, kde by se mluvilo o relevantním tématu, byly a mohli se tak aktivně zapojit do diskuze?
Tento průvodce se Vám pokusí co možná nejblíže popsat cestu, kterou dokážete většinu těchto diskuzí monitorovat. To vše za pomoci nástroje Google Reader. Pokud nepoužíváte Reader, nezoufejte, 90% rad bude aplikovatelných na téměř jakýkoli kvalitnější software poskytující odběr RSS – Enjoy!
Po její instalaci vlezte do nastavení této aplikace a postupně v menu viz. obrázek níže zaškrtejte tyto položky: General, Favicons, IconCounter, General Layout, Nested Folders, Remove Ads a Filter.
Každý používá odběry RSS k něčemu jinému – někdo kvůli článkům, jiný kvůli novinkám. Pro nás bude primárním účelem budování zpětných odkazů, takže počítejte i s účelovým strukturováním.
Související články
Tvorba strategie budování zpětných odkazů
Link builderů či služeb, nabízejících tisíce odkazů za kačku, je dnes plný internet. Proč ale zbytečně vyhazovat peníze za neúčinné…
50. obchod na akciovém trhu
V pátek jsem neodolal a p?ikoupil do mého dividendového portfólia REIT Office Properties Income Trust, který jsem m?l už delší dobu v…
Co se událo na ?eském hostingovém trhu v b?eznu 2021
Musím ?íct, že v b?eznu vyprodukovaly hostingové spole?nosti opravdu velké množství text? a ?lánk?. A? už p?ímo na blogu anebo rozší?ily…