Tvorba strategie budování zpětných odkazů

blog.podstavec.cz, 23. ledna 2012 ve 16:41:58, 42x přečteno

Link builderů či služeb, nabízejících tisíce odkazů za kačku, je dnes plný internet. Proč ale zbytečně vyhazovat peníze za neúčinné formy budování zpětných odkazů a raději si dobře promyslet jakým směrem budeme svůj linkový profil rozvíjet? Níže naleznete pár tipů, jak naložit s tvorbou strategie před budováním zpětných odkazů.

Budování odkazů není jednorázová činnost. Web rozvíjí svou působnost na internetu kontinuálně. To znamená, že po celou dobu jeho přitomnosti na internetu je určitým způsobem aktivně zapojen do rozvoje zpětných odkazů. Vyhledávače o tom samozřejmě mají přehled a tuto skutečnost berou jako samozřejmost. Co ale udělají v případě, že Vašemu webu náhle stoupne počet zpětných odkazů na dvojnásobek či trojnásobek během pár dní?

V takovém případě přijde na řadu kontrola zpětných odkazů algoritmem, který kontroluje původ odkazu. Pokud se přijde na to, že byl odkaz vyměněn, zakoupen či získán jinou než přirozenou formou, přiřadí odkazu menší váhu.

Před započetím budování zpětných odkazů je dobré si rozmyslet, v jaké sféře se pohybujeme. Analýza odkazů konkurence pomocí nástrojů jako jsou MajesticSEO či OpenSiteExplorer je téměř samozřejmostí. Na základě těchto údajů často naleznete relevantní zdroje odkazů, jakými mohou být oborové katalogy či magazíny/blogy přibuzné tématu Vašeho webu. Navíc získáte představu o konkurenci a množství práce, potřebného k vytvoření úspěšného linkového profilu ve Vašem oboru.

Pokračování na: blog.podstavec.cz

Související články

Linkbaiting v praxi

Krátce po spuštění nové služby Google Instant ve spojených státech se objevily v poměrně renomovaných zdrojích články s názvy ve smyslu…

Co je guest posting/guest blogging?

Guest Posting nebo také Guest Blogging je novodobou formou link buildingu(budování zpětných odkazu). Jedná se o jednoduchou a přitom velmi…

Co je digitální marketing? Vývoj a kanály!

Pojem digitální marketing (digital marketing) obecn? ozna?uje používání webových stránek, aplikací, mobilních za?ízení, sociálních…


Komentáře

(nezobrazuje se)