Je zajimave sledovat jak rychle se zmenila situace se sklady v Jizni Kalifornii. Pred par lety (diky krizi) bylo relativne dost prazdnych skladu, kde majitele urputne hledali najemnika nebo kupujiciho. Treba starsi budovy, ktere se me moc nelibily.
Dnes se neda temer nic najit co by bylo k dispozici. A to i hodne daleko od mista kde bych normalne hledal. Kdyz jsem hledal pred rokem tak uz jsem mel pocit, ze to je spatne a neda se nic najit. Ted je to mnohem horsi.
A jeden prazdny sklad, ktery pronajimame neni vubec tezke obsadit. Potencialni najemnici se ozvyaji sami i s minimalni reklamou. Tech poslednich par let byla fakt dobra doba na nakup skladu. Uz ted se to pekne zacina projevovat.
Související články
AdFox: Kam mizí tato reklamní síť?
Když v roce 2005 Centrum.cz představil svůj vlastní PPC systém AdFox, měl s ním jistě velké plány. Vstoupil na scénu, kde už hráli…
Divoký západ na ?ínský zp?sob
Minulý ?lánek (Guest post: Covid-19 a business v ?ín?) se setkal s ne?ekan? velkým ohlasem a po diskuzi s Johnem je zde jeho volné pokra?ování…
Historicky developeri dokonci projekty uprostred krize
Ono to tak asi vychazi prirozene. Prijde optimismus. Ceny jdou nahoru. Developer se rozhoupa, ze projekt konecne dava financni smysl. Zacne vyrizovat…