Microsoft stupňuje antikampaň proti Google

404m.com, 23. listopadu 2013 ve 16:44:40, 34x přečteno
Microsoft stupňuje antikampaň proti Google

O antikampani Microsoftu proti Google jsem už psal v článku Bing rozjel antikampaň proti Google. Rozhodně si neberou servítky a kampaň teprve nabývá na síle. Nově si můžete v microsoftstore.com koupit sadu předmětů, které zarytého odpůrce Google určitě potěší. Například tento krásný hrneček vás vyjde zhruba na 8 dolarů.

Marketingové rýpání Microsoftu je rozhodně zajímavé sledovat. Celkem plánují vydat 20 hlášek, kde bude zmíněno jak vás Google přechytračuje – ekvivalenty k Scroogled (Gulled; Humbugged; Buffaloed; Wire-tapped; Extorted; Sold out; Chicaned; Fleeced; Scammed; Conned; Surveilled; Double-dealt; Ensnared; Suckered; Sandbagged; Gossiped; Scandalmongered; Flimflammed; Skullduggered; Bamboozled; Hornswoggled; Beguiled; Cheated; Fooled; Double-crossed; Defrauded; Hoodwinked; Swindled; a Duped).

Kampaň je v podstatě postavená na kreativním využití největších slabin Google. Microsoft přitom reaguje poměrně rychle. Ostatně hrneček, který vidíte na hoře je částečnou reakci i na 17 milionovou sumu, kterou Google zaplatil Safari za to, že získával osobní data z prohlížeče Safari o historii navštívených stránek.

Google většinou reaguje na kampaň Microsoftu s úsměvem a škodolibými poznámkami jako „Zatímco Microsoft se marně snaží vstoupit na trh technologii jako Google glass, tak Goolge už si zde upevňuje pozice.“

Pokračování na: 404m.com

Související články

Bing rozjel antikampaň proti Google

Bing si obecně nebere moc servítky, když dojde na konfrontaci s Google. To co ale rozjel mi přijde jako celkem silná káva. Tentokrát si vzal na…

Microsoft opět rýpe do Google

Microsoft, respektive jeho služba Bing se v poslední době začala starat o blaho studentů. V USA rozjíždí projekt Bing for schools. Služba…

Nový výzkum počtu vyhledávání přisuzuje Google ještě větší monopol

Podle comScore má Google podíl na americkém trhu vyhledávání zhruba 67 %. Zbytek si rozdělují jeho konkurenti, převážně Yahoo! (11 %) a…


Komentáře

(nezobrazuje se)