O antikampani Microsoftu proti Google jsem už psal v článku Bing rozjel antikampaň proti Google. Rozhodně si neberou servítky a kampaň teprve nabývá na síle. Nově si můžete v microsoftstore.com koupit sadu předmětů, které zarytého odpůrce Google určitě potěší. Například tento krásný hrneček vás vyjde zhruba na 8 dolarů.
Marketingové rýpání Microsoftu je rozhodně zajímavé sledovat. Celkem plánují vydat 20 hlášek, kde bude zmíněno jak vás Google přechytračuje – ekvivalenty k Scroogled (Gulled; Humbugged; Buffaloed; Wire-tapped; Extorted; Sold out; Chicaned; Fleeced; Scammed; Conned; Surveilled; Double-dealt; Ensnared; Suckered; Sandbagged; Gossiped; Scandalmongered; Flimflammed; Skullduggered; Bamboozled; Hornswoggled; Beguiled; Cheated; Fooled; Double-crossed; Defrauded; Hoodwinked; Swindled; a Duped).
Kampaň je v podstatě postavená na kreativním využití největších slabin Google. Microsoft přitom reaguje poměrně rychle. Ostatně hrneček, který vidíte na hoře je částečnou reakci i na 17 milionovou sumu, kterou Google zaplatil Safari za to, že získával osobní data z prohlížeče Safari o historii navštívených stránek.
Google většinou reaguje na kampaň Microsoftu s úsměvem a škodolibými poznámkami jako „Zatímco Microsoft se marně snaží vstoupit na trh technologii jako Google glass, tak Goolge už si zde upevňuje pozice.“
Související články
Bing rozjel antikampaň proti Google
Bing si obecně nebere moc servítky, když dojde na konfrontaci s Google. To co ale rozjel mi přijde jako celkem silná káva. Tentokrát si vzal na…
Microsoft opět rýpe do Google
Microsoft, respektive jeho služba Bing se v poslední době začala starat o blaho studentů. V USA rozjíždí projekt Bing for schools. Služba…
Nový výzkum počtu vyhledávání přisuzuje Google ještě větší monopol
Podle comScore má Google podíl na americkém trhu vyhledávání zhruba 67 %. Zbytek si rozdělují jeho konkurenti, převážně Yahoo! (11 %) a…