Léto s internetovým marketingem nejspíš znáte, valí se to na vás ze všech stran. Vychází jedna pochvalná recenze za druhou. Rozumně uvažujícímu člověku asi musí být jasné, že za tím stojí buď nějaký affiliate s nekřesťansky vysokou provizí nebo na nás má Marek Prokop v záloze fotky vydíracího charakteru. Jestli mě sledujete na nějakých sociálních sítích, museli jste i ode mne číst něco o nejlepším táboře na světě, jak se nemůžu dočkat, jak nechci domů a podobné kecy. Dokonce jsem si vyrobila vlastní countdown. Ale to je jen marketing. Teď vám řeknu, jak je to ve skutečnosti. Protože je to něco fakt strašnýho!
Můj pohled je třeba brát jako ten nejrelevantnější, protože jsem se zúčastnila už třikrát, tedy úplně všech LIMů, které existují. Abych byla konkrétní, v čem je teda problém:
Tvé odvaze Peťo tleskám. Přinejmenším s odstupem pár dní je všechno tak jasné! Mou teorií je, že omamná atmosféra je způsobena nadmořskou výškou resortu a s tím spojené horší okysličení kůry mozkové.
Související články
Jak se stát PPC?ka?em — p?íb?hy PPC?ka??
Navazuju na ?lánek Jak se stát PPC?ka?em s p?íb?hy t?ch, kte?í si tím prošli. Poprosila jsem 6 kamarád? PPC?ka??, aby mi posali své za?átky,…
Zvysili jsme naklady na reklamu
Takze az me nekde uslysite rikat, ze za reklamu neutracime penize, tak uvidite, ze to neni docela pravda. Utracime. Tohle je dukaz. Samo by to neslo,…
Nahradí p?i psání ?lánk? ?lov?ka robot?
Po delší dob? se na Webtrhu objevila zajímavá otázka, která m? dovedla k napsaní tohoto ?lánku. Tazatel se ptal, co se má u?it, aby nebyl…