Kouzlíme s Google Alerts

podstavec.cz, 19. února 2013 ve 15:27:34, 31x přečteno
Kouzlíme s Google Alerts

Mnoho lidí Google Alerts nezná a z těch co znají mnoho zdaleka nevyužívá potenciálu tohoto nástroje – pojďme se podívat na reálné využití Google Alerts jakožto nástroje pro získávání odkazových příležitostí, monitoring a mnoho dalších aktivit.

Asi nejvyužívanější funkcí Google Alerts je monitoring vlastního brandu. Získáváte tak informace o zmínkách brandu na internetu s případnými omezeními(ve chvíli kdy nastává kolize s podobnou značkou nebo frází).

Napadlo Vás také někdy sledovat zmínky o konkurenci? Kde, kdy, co a kdo o ni píše? Která z těchto příležitostí by mohla být vhodným propagačním kanálem i pro Vás?

Často vlastníte volné kapacity nebo máte prostě chuť napsat článek a dostat je do větších médií, která aktuálně o daný segment obsahu mají zájem. Ale kdo právě začal hledat nové redaktory? U jakých webů mám šanci rozvíjet obsah a získat tak popularitu pro svůj brand nebo produkty?

Pokračování na: podstavec.cz

Související články

Jak na Google Alerts při budování zpětných odkazů

Google Alerts je užitečnou službou, poskytovanou firmou Google registrovaným uživatelům. Přináší informace o novinkách, souvisejících s…

Online monitoring médií a sociálních sítí (nástroje zdarma)

Poslední dobou se roztrhl pytel s nejr?zn?jšími social media monitoring nástroji a neustále vznikají nové. Zatím bohužel neexistuje žádný…

Nepodce?ujte sílu ?lánk?, které m?žete napsat

Spousta z vás má, m?la anebo bude mít n?jaké soukromé stránky, kde máte prostor pro psaní vlastních názor?. ?asto si ?íkáte, že nemáte…


Komentáře

(nezobrazuje se)