Mnoho lidí Google Alerts nezná a z těch co znají mnoho zdaleka nevyužívá potenciálu tohoto nástroje – pojďme se podívat na reálné využití Google Alerts jakožto nástroje pro získávání odkazových příležitostí, monitoring a mnoho dalších aktivit.
Asi nejvyužívanější funkcí Google Alerts je monitoring vlastního brandu. Získáváte tak informace o zmínkách brandu na internetu s případnými omezeními(ve chvíli kdy nastává kolize s podobnou značkou nebo frází).
Napadlo Vás také někdy sledovat zmínky o konkurenci? Kde, kdy, co a kdo o ni píše? Která z těchto příležitostí by mohla být vhodným propagačním kanálem i pro Vás?
Často vlastníte volné kapacity nebo máte prostě chuť napsat článek a dostat je do větších médií, která aktuálně o daný segment obsahu mají zájem. Ale kdo právě začal hledat nové redaktory? U jakých webů mám šanci rozvíjet obsah a získat tak popularitu pro svůj brand nebo produkty?
Související články
Jak na Google Alerts při budování zpětných odkazů
Google Alerts je užitečnou službou, poskytovanou firmou Google registrovaným uživatelům. Přináší informace o novinkách, souvisejících s…
Online monitoring médií a sociálních sítí (nástroje zdarma)
Poslední dobou se roztrhl pytel s nejr?zn?jšími social media monitoring nástroji a neustále vznikají nové. Zatím bohužel neexistuje žádný…
Nepodce?ujte sílu ?lánk?, které m?žete napsat
Spousta z vás má, m?la anebo bude mít n?jaké soukromé stránky, kde máte prostor pro psaní vlastních názor?. ?asto si ?íkáte, že nemáte…