Jak na Google Alerts při budování zpětných odkazů

blog.podstavec.cz, 18. února 2012 ve 16:53:49, 42x přečteno
Jak na Google Alerts při budování zpětných odkazů

Google Alerts je užitečnou službou, poskytovanou firmou Google registrovaným uživatelům. Přináší informace o novinkách, souvisejících s Vaší značkou/jménem či tématem, nastálých na internetu během zadaného časového období. Díky Google Alerts budete schopni vysledovat novinky v dění okolo vašich stránek a aktivně se zúčastnit diskuzí souvisejících s jejich tématem.

Alerty(Upozornění) jsou poskytovány pouze registrovaným uživatelům Google. To znamená, že prvním krokem by měla být registrace a založení profilu(tyto kroky doufám popisovat nemusím).

Jak často – pole, určující jak často budete informováni o událostech(prozatím si o něm více neřekneme, jelikož díky napojení na Google Reader viz. níže jej nebudeme potřebovat).

Kolik – filtruje výsledek vyhledávání příležitostí buď pouze na „Nejlepší výsledky“ nebo „Všechny výsledky“. Osobně používám častěji druhou možnost, nejlepší výsledky potřebujete pouze u hojně vyhledávaných frází.

Pokračování na: blog.podstavec.cz

Související články

8 způsobů jak vydělávat na internetu

V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…

Jak na bezproblémovou indexaci google 1

Poslední dobou se nějak moc množí dotazy ohledně indexace google. Na rozdíl od seznamu sice google nepožaduje žádnou přehnanou pozornost a…

Linkbaiting v praxi

Krátce po spuštění nové služby Google Instant ve spojených státech se objevily v poměrně renomovaných zdrojích články s názvy ve smyslu…


Komentáře

(nezobrazuje se)