V dřívějších dobách jsem nevěřil prakticky ničemu, co se vkládalo na stránky. Všechno jsem si musel rozpitvat a když jsem netušil, tak to šlo pryč. Když jsem měl s někým měnit staré ikonky 88×31, jak bylo v dávných dobách zvykem, vždy jsem si je nahrál k sobě na webhosting. Když to nešlo, tak jsem si pro jistotu upravil jeho kód. Například:
Njn staré dobré časy, kdy jsem nevěřil ničemu co jsem si nenaprogramoval. A teď? Přiznám se, že z WordPressu, který denně používám jsem neviděl ani snad to jedno procento zdrojového kódu.
Člověk postupně rychle otupí. Aby měl přehled musí začít používat Google Analytics. Když chce rozšiřovat komunitu tak je potřeba využít sociální sítě. Mezi Sdílet/Tweet a kašlu na to jsou často zlomky vteřin, takže nějaká bezpečnostní řešení s mezistránkou nepřipadají v úvahu. Do toho je potřeba ještě vydělávat peníze. AdSense, AdExper a externí načítání reklam. Už ani nepočítám kolik cizího kódu tu vlastně mám.
Možná si říkáte, kolik by asi tak mohl takovýto kód napáchat nepořádku. Vždyť je to jen nevinní javascriptík. No jestli někdy někdo bude moct vložit do generovaného Facebook tlačítka Like/Share svůj kus kódu, tak si celý internet prožije nácvik 1997/08/29.
Související články
Jak na pravidelný monitoring vlastního brandu a dotaz? pomocí nástroje Marketing Miner
Monitoring považuji za jeden ze základ? každého funk?ního online podnikání a jeho pokro?ilejší implementaci za generátor skv?lých podklad?…
Ultimátní test webhosting? – objednávka a nasm??ování domény
Máme tu první srovnání v rámci Ultimátního testu webhosting?. Jedná se o test za?azený jako subjektivní, protože vyjad?uje m?j pohled na…
Facebookové sout?že
Každý chceme mít spoustu fanoušk?, kte?í nás a naši stránku sledují a jsou ochotni reagovat na p?ísp?vek, a? už zanecháním lajku nebo…