Před pár lety jsem narazil na jednoho majitele eshopů, který sháněl lidi na psaní textu. Znali jsme se online už z dřívějších dob, kdy potřeboval pomoct s jedním SEO problémem. Pro svůj eshop potřeboval na tu dobu delší texty. Žádné popisky o 50 slovech, ale opravdu menší slohová cvičení. Na druhou stranu celkem dobře platil. Rozumějte pod tím 300 CZK za 300 slov obecného textu. Vzhledem k tomu, že se mu hlásilo dost lidí, tak pro ně měl takový zvláštní test.
Pokud jste chtěli jeho zakázky museli jste splnit do večera jednoduchý úkol. Napsat 200 slov textu na téma „modrá svíčka“, ale tak aby se to dalo číst a nebylo to jen nějaké blábolení o ničem.
Zkušenější copywriteři už mají dostatek know how a moc o tom přemýšlet nebudou. Pokud ale s psaním textů začínáte, tak vám poradím jednu super metodu. Nepřemýšlejte o tom jako o textu který půjde odshora dolů. Nefunguje to. Nemůžete začít klasicky – „Modrá svíčka je …“.
V tomto případě je nutné nejdříve vytvořit malé záchytné body. Zavřete oči a vnímejte. Vezměte téma jako celek a představte si jej. Modrá svíčka. Nechte směrem k vám plynout všechno co, nejen o těch pojmech víte, ale také všechny asociace co se k tomu vztahují. Celý svůj život váš mozek ukládá znalosti jako obří wikipedie. Využijte toho.
Související články
Gutenberg velká zm?na ve WordPress anebo jen další editor?
V poslední verzi WordPress 4.9.8 se objevila výzva a? odzkoušíte nový editor Gutenberg, který se má oficiáln? objevit od WordPress 5.0. Ten by…
Všechny odkazy si nejsou rovny – zajímavá infografika z MOZ
Na MOZ vyšla celkem poda?ená infografika o zp?tných odkazech. Na základ? p?edešlých prohlášení Google, patent? a experiment? poskládali…
Jak správně používat měřicí parametry v PPC kampaních
Služba Google Analytics pomáhá velmi dobře poznat návštěvníky webu přicházející z placeného vyhledávání. Dozvíte se třeba, kolik si…