Je lepší dlouhý, vyčerpávající text, který čitatele zasype argumenty a zodpoví i ty nejbizarnější otázky? Nebo raději volit lakonickou formu, která spíš pracuje se zvědavostí a fantazií čitatele?
Mějme dány texty na totéž téma. Jedna verze je rozepsána na 500 slov. Druhá na 250 slov. První proband přečte polovinu textu o 500 slovech. Druhý polovinu textu o 250 slovech. Který z nich se dozvěděl víc?
S velkou pravděpodobností to bude druhý proband! Proč? Protože prvnímu schází dočíst 250 slov důležitých informací, zatímco druhému jen 125 slov – je tedy větší šance, že mu neuniklo nic podstatného.
Analogicky uplatním předchozí příklad. Rozhodnu se vám věnovat 1 minutu času. Čím věcněji a konkrétněji mi vysvětlíte, co pro mě můžete udělat, tím větší šance, že se chytím. Pokud ovšem začnete tím, kdo firmu založil a co ho k tomu vedlo, nedostanete se k tomu hlavnímu a máte smůlu.
Související články
Sympatické eshopy
V poslední době jsme spustili pár zajímavých eshopů, takže vám je tu samozřejmě musím hned představit. První z nich bude BeChick.com. Na…
Kde leží budoucnost vyhledávačů?
Po dlouhé době jsem si zase pokecal na webtrhu. Mezi klasickými tématy typu „jak co prolinkovat“, „jak řešit duplicity“ a „jak to…
Pronájem celého webu? M?že to fungovat a vyd?lávat?
Minulý m?síc mi napsal Honza email zdali jsem n?kdy uvažoval o možnosti monetizace webu formou pronájmu webu. Bylo by to reálné? M?l by n?kdo…