Nap?í? sociálními sít?mi m?že být LinkedIn jednou z nejužite?n?jších. Pokud budeme hovo?it o p?stování kritických a lukrativních obchodních p?íležitostí. Nebo? LinkedIn má vysokou koncentraci osob, kte?í rozhodují o obchod?. Podstata je v tom, že jde o víc, než o spojení s bratranci a spolužáky z vejšky. Ale o strategické budování silné sít? plné jedinc?, kte?í by m?li být potencionálními zákazníky.
Jenže vybudování silné sít? na LinkedIn nelze stihnout za jedinou noc. Zde je sedm tip?, jak vytvo?it druhy spojení, které Vašemu podnikání p?inese nejvíce benefit?:
1. Optimalizujte sv?j profil. Jeden z nejjednodušších zp?sob? je aktualizovat Váš profilový obrázek. LinkedIn považuje tyto druhy aktualizací za „freshness“. To Vám m?že pomoci v umíst?ní na žeb?í?ku, když uživatelé hledají n?koho, jako jste vy.
2. V titulku napište lidem, kdo jste, komu m?žete pomoci a jak. Titulek, který komunikuje tyto údaje je ?asto to, co zaujme pozornost lidí, kte?í na LinkedIn vyhledávají. Lidé by m?li být schopni p?e?íst Váš titulek a okamžit? v?d?t, co nabízíte a pro? by s Vámi m?li zahájit kontakt. Bu?te jasní a p?esv?d?iví.
Související články
Srpnový ob?žník z digitálního sv?ta 2017
Cílem nové kampan? je podpo?it focení na iPhonech a kampa? #ShotoniPhone, kdy Apple bude na svém profilu zve?ej?ovat fotografie vytvo?ené na…
Co se událo na ?eském hostingovém trhu v lednu 2018
Tématem ledna byly bezpe?nostní díry Meltdown a Spectre. N?kte?í poskytovatelé hostingu tyto zranitelnosti zmínili na sociálních sítích a…
Prodané .cz domény 1. – 7. ?ervna
Nejdražší doménou tohoto týdne je dvouznaková fh.cz, která se prodala tradi?n? na Subreg. Jednalo se o uživatelskou aukci. Kone?ná cena…