Článek Michala Feltla se zabývá způsoby, jak by měl zadavatel postupovat při zakázce na tvorbu loga. V článku lze nalézt informace, které mohou usnadnit spolupráci zadavatele s grafikem. Díky tomu lze předejít mnoha problémům.
V oblasti tvorby grafiky, která se zabývá právě navrhováním a zpracováváním log a logotypů, se velmi často můžeme setkat s řadou vzájemných nepochopení. Různé nedorozumění a dezinterpretace se mohou objevovat na obou stranách. Bohužel častým důvodem těchto nedorozumění je špatně formulované zadaní práce. A právě tímto tématem se zabývá článek Jak zadat grafikovi práci: logo, logotyp.
Související články
Jak poznat penalizovaný odkaz
Poslední dobou je stále více rušno kolem penalizace za nepřirozený linkbuilding. Google si nebere servítky a prosakují zprávy o změnách v…
Jak na pravidelný monitoring vlastního brandu a dotaz? pomocí nástroje Marketing Miner
Monitoring považuji za jeden ze základ? každého funk?ního online podnikání a jeho pokro?ilejší implementaci za generátor skv?lých podklad?…
Jak zjistit jaké cookies jsou na stránce
Pod ?lánkem Jak jsem vy?ešil GDPR pro mé blogy se zeptala Lydie co jsou to cookies a jak se dají na vlastním webu vlastn? najít. Ti z vás,…