Dneska jsem poslouchal Google Webmaster Central office hours s Johnem Muellerem z Google a zazn?la tam op?t témata linkbuildingu. Jedno vedlo k pom?rn? stále omílanému faktu, že musíte váš obsah sami propagovat. Myslím si, že stojí za to si to p?ipomenout, protože nevím jak vy, ale m? se b?žn? stává, že nový obsah spíše píšu pro sebe :)
Popravd? te? by vaše práce teprve m?la za?ít. Je t?eba nový obsah poslat na sociální sít?, což zahrnuje napsat lákavý p?ísp?vek, který je na míru d?laný publiku dané sociální sít?, reagovat na komentá?e a motivovat sledující k interakcím. No a to n?kolikrát, protože t?eba na Twitter p?ísp?vek hodn? rychle zapadne a je t?eba ve vhodný ?as celý proces opakovat.
Sociální sít? však dnes zahrnují i r?zné skupiny. Pokud d?láte opravdu kvalitní obsah, který je unikátní a obsahuje cenné informace, tak se ve specializovaných skupinách neztratí. Jen to n?kdy trochu zask?ípe a chce si to obsah obhájit. Samoz?ejm? pom?že, pokud jste v dané komunit? známá firma. V tomto mají výhodu autority v oboru, kterým se podv?dom? bojíme oponovat, protože u nich p?edpokládáme vyšší znalosti, i když na sociálních sítích je dnes mistr troll každý :)
Páni když ti to tak ?tete, tak si možná ?íkáte, že to je práce pro samostatného ?lov?ka. No popravd? ano. Specialista co se vyzná a má kontakty (jméno) ve specializovaných skupinách opravdu m?že pomoct s propagací.
Související články
PR článek – dát nažrat Googlovi a vyhnat ego do astrálu
Víte, čím se živí roboti vyhledávačů? Přece PR články! Kdo jim dává pravidelně nažrat, těší se mimořádné oblibě. Jak připravit…
Klasické chyby p?i psaní ?lánk? aneb pro? ani kvalitní obsah netáhne návšt?vnost z vyhledáva??
Minulý rok jsem si za?al d?lat takovou menší wiki o doménách. Je sou?ástí 404M a najdete jí zde. Když mám ?as a chybí inspirace na ?lánky…
Trip report: Zimni olympijske hry v Jizni Koreji
Cesta do Koreji byla s Asiana Airlines. Jedna z mala aerolinek co neustale dava k dispozici spoustu first class letenek za mile. Dokonce i v tom…