Online fóra jsou, díky vcelku snadnému zacílení, jedním z nejlepších formát? pro „chytání“ nových zákazník? a pro komunikaci a upev?ování vztah? s t?mi již „odchycenými“. Diskuze mezi spole?ností a zákazníky je velmi užite?ným nástrojem, který pom?že ke kladné propagaci firmy, k nalézání nových podn?t? a nápad? a k ?ešení možných neshod v komunikaci. I samotný zákazník, který je v dnešní dob? již p?ehlcen klasickou reklamou, bude o n?co více v??it produktu/služb?, kterou mu doporu?í jiný uživatel na online fóru. Vždy spíše pom?že doporu?ení od p?átel, rodiny, koleg? apod., než kdyby m?l kupující své rozhodnutí uskute?nit pouze na základ? propagace samotné firmy.
Dle zprávy z Awareness, a Burlington, Mass., poskytovatele softwaru pro social-marketing management, se již 70% marketér? snaží sv?j základní mix rozší?it o sociální média a 33% z nich nahlíží na online fóra jako prost?edí, které je ideální k vyhledávání potencionálních zákazník?.
Online fóra mají sv?j vlastní vnit?ní život, kde diskutují jak odborníci, tak laici. Vždy se najde n?jaký opinion leader. Ten m?že velmi siln? ovlivnit mín?ní všech ostatních návšt?vník?, kte?í si do fóra p?išli pro rady a tipy. V rámci komunikace na t?chto fórech musíme tedy jednat uvážen?, s rozvahou a klidem. Snažit se odpovídat co nejjasn?ji a v p?ípad? konfliktu, ?i vyvracení nepravd si udržet chladnou hlavu a neposílat ú?astníky diskuze kamsi.
Následuje osm tip? pro marketéry, dle Sanjay Sabnani (generální ?editel spole?nosti CrowdGather, v?d?í na poli komunitních fórech), kterými bychom se na online fórech m?li ?ídit.
Související články
Jak na pravidelný monitoring vlastního brandu a dotaz? pomocí nástroje Marketing Miner
Monitoring považuji za jeden ze základ? každého funk?ního online podnikání a jeho pokro?ilejší implementaci za generátor skv?lých podklad?…
Webtrh je na prodej … kdo se ujme komunity?
29. zá?í 2019 se mezi prémiovými nabídkami objevila „Chcete si koupit Webtrh?“. Martin Schlemmer alias Retal v n?m jen krátce píše:…
Chrom zvažuje úpravu rozší?ení – Tv?rce uBlock varuje, že to ohrozí blokátory reklam
Google má rozpracovaný Chrome Extension Manifest V3, který definuje jak by mohli v budoucnu fungovat rozší?ení do Chrome. Problém je, že v…