Tak po n?kolika týdnech, lad?ní a testování už mám kone?n? n?jaká data, aby se s nimi dalo pracovat. Poslední relase Aldnoah má 660,4 MB a je postaven ze 1.607.071 URL. Samoz?ejm? ani zdaleka to není plný potenciál. V sou?asné fázi jsme na 65,88 % klí?ových slov a další sbírám ze všech možných i nemožných zdroj? :)
Prozatím je pro výb?r klí?ových slov využita hodnota p?esné shody na Seznam. Byla zvolena pouze ta klí?ová slova, která mají p?esnou shodu hledanost 50 a více. Následn? bylo z databáze vytaženo kolik shodných URL se nachází do ur?ité pozice. Pro ú?el testu jsme zvolil stránkování po 10.
Vysoký po?et shod v TOP deset je zp?soben hlavn? tím, že se tam vyskytují obchodní zna?ky a domény/weby, které lidi zadávají do hledání. Ty mají velkou hledanost. A?koliv po?et shod roste tím jak hloub?ji jdeme, zárove? se více rozchází, protože p?ibývají nové URL.
Všechno je orienta?ní a postaveno na prototypu, který je ?erstv? postaven a testován pr?b?žn?, takže to tak i berte. Cht?l jsem si vyzkoušet jestli z té databáze dokážu vytáhnout n?jaká užite?ná data :)
Související články
Všechny odkazy si nejsou rovny – zajímavá infografika z MOZ
Na MOZ vyšla celkem poda?ená infografika o zp?tných odkazech. Na základ? p?edešlých prohlášení Google, patent? a experiment? poskládali…
Seznam si stále u nás drží 25 % trh s vyhledáváním
Kdysi nejv?tší vyhledáva? u nás Seznam, sv?j boj nevzdává. Spal sice na 25 % podílu, ale údajn? se mu poda?ilo pokles zastavit. ?R tak…
Je ještě rozdíl mezi follow a nofollow odkazem?
Dneska nemůžu najít nikde žádnou zajímavost o které by se dalo napsat něco užitečného a tak procházím google webmaster tools a analytics,…