Kdysi nejv?tší vyhledáva? u nás Seznam, sv?j boj nevzdává. Spal sice na 25 % podílu, ale údajn? se mu poda?ilo pokles zastavit. ?R tak z?stává jednou z mála zemí, kde Google nemá naprostou dominanci.
Podle pr?zkumu Netmonitor, používá Seznam 4,5 milion? uživatel? m?sí?n?. Používají jej p?evážn? starší lidé, což rozhodn? není konkuren?ní nevýhoda. Práv? naopak starší lidé mají více pen?z a proto jsou lákavou cílovou skupinou pro inzerenty.
Seznamu také pomáhá jeho prohlíže?, který spustil v roce 2014. Tehdy vsadil na jednoduchost. Postavil jej na open source Chromium, bez možností instalovat jakékoliv dopl?ky. Oblíbili si jej hlavn? uživatelé na mobilních telefonech. Údajn? jej používá až 1,4M uživatel?, což rozhodn? není málo. V roce 2017 to bylo n?co p?es milion.
A jak hodlá Seznam p?ežít? Vsází na lepší znalost lokálního prost?edí, což rozhodn? není špatný nápad. Google testuje a nasazuje novinky pro celý sv?t a ty nemusí být úpln? kompatibilní s ?eským prost?edím. Na rozdíl od okolních zemí, kde má absolutní p?evahu, se s jeho novinkami prost? uživatelé musí smí?it anebo mají sm?lu. Dále plánuje více nasadit takzvané Chytré karty. To je v podstat? Google Knowledge Panel. Více o nich se dozvíte na stránkách Seznam nápov?dy.
Související články
Co je digitální marketing? Vývoj a kanály!
Pojem digitální marketing (digital marketing) obecn? ozna?uje používání webových stránek, aplikací, mobilních za?ízení, sociálních…
Aktuální stav nTLD
O nTLD píšu spíše zajímavosti. Popravd? ale v sou?tu to s nimi není zas tak dobré. Za poslední roky nezískaly zrovna dobrou pov?st.…
Jak se prodávají oblíbené nTLD ve sv?t?
Dneska jsem se po delší dob? podíval na statistiky v nTLDstats.com jak si vedeme. ?R se posunula z 40. na 39. místo a p?edb?hla Bangladéš.…