V případě textů pro webové stránky mívají poptávky podobný průběh. Zákazník pošle odkaz na svůj web nebo náhled v různé míře rozpracovanosti a zjišťuje, kolik by stály texty. Někteří se pak trochu diví, že dříve než texty, začnu rozebírat strukturu jejich webu. Proč?
Vystavět z nuly kvalitní stránky, kde budou všechny prvky v optimálním poměru, vyžaduje solidní představivost, nadhled a také něco zkušeností. Nejproblematičtější bývá homepage, na níž každá chyba vyčnívá dvojnásob.
V této souvislosti se hodí nikterak objevné, nicméně výstižné přirovnání – výkladní skříň. Do výkladní skříně si obchodník nechá naaranžovat reprezentativní vzorek svého sortimentu nebo představí službu. Vystaví zkrátka takové ingredience, které by zákazníka mohly zajímat a přitáhnout dovnitř.
Když se podíváme na populární weby jako Facebook nebo Twitter, zjistíme, že do robustní služby nás uvádí poměrně strohá a jednoduchá stránka. V několika větách se dozvíme vše podstatné a jsme rovnou vedeni k registraci. Trend „vědomé lakoničnosti“ získává na oblibě. A to je dobře. Většinu informací lze tlumočit ve třech větách. V opačném případě je něco špatně. Honění klíčových slov si nechte na jiná místa.
Související články
8 způsobů jak vydělávat na internetu
V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…
P?ipravte PPC kampan? na rok 2017
Dnes jsem m?la na E-Business Akademii dvacetiminutovou p?ednášku se stejnojmenným názvem. A protože tohle téma se do dvaceti minut narvat fakt…
Po poslední úpravě Google Webmaster guidelines zůstává víc otázek než odpovědí
Musím se přiznat, že jsem nevěnoval poslední úpravě Google Webmaster guidelines moc času. Je to sada white hat SEO doporučení, které by…