Jak asi vnímá cílené reklamy veřejnost?

404m.com, 5. března 2013 ve 21:31:15, 47x přečteno
Jak asi vnímá cílené reklamy veřejnost?

Když jsem dělal minisite postupoval jsem podle určitých šablon, či spíše části šablon, které jsem měl naučené, že dobře fungují. Popravdě ve většině případů jde o to návštěvníka „oblafnout“ a dostat jej ze stránky pryč přes reklamu. Výjimkou jsou affiliate weby, kde se nejdříve návštěvník musí správně zpracovat, aby se zvýšila šance, že koupí.

S tím jak se AdSense vyvíjel a přibývalo inzerentů bylo stále snadnější uživit minisite i když měly třeba sezonní výkyv, anebo je vyhledávače popostrčily níže. I když pomineme vypnuté cílení podle zájmů stejně AdSense musí celkem slušně vybírat reklamu. Od snahy maskovat reklamu se začíná vyplácet nechat jí vidět, pěkně cílenou. Přemýšleli jste někdy nad tím jak to vnímají BFU?

Diskutoval jsem na toto téma s pár lidmi, kteří mají s PPC anebo reklamou pro BFU slušné zkušenosti. Většina z nich tvrdí, že nemá cenu se tím zabývat. Protože převážná část BFU je hloupá či spíše internetově negramotná. Nevědí co se vlastně s nimi děje. Snadno je moderní reklamní systémy prokouknou a servírují jim přesně to co je ideální. Ono to většině lidem nedojde ani časem. I když přestanou věřit, že like může zachraňovat životy anebo v Nigérii s nimi nikdo nechce sdílet pohádkové miliony. Popřípadě jejich technologické znalosti stoupnou natolik, že dokáží vypnout reklamu, anebo si lépe budou chránit soukromí. Většinou ale vše jen z pohodlnosti (AdBlock a CTRL + SHIFT + N). Takže si nikdy nepoloží správné otázky. Internet a všechno na něm je pro ně jen „spotřební službou“ netouží jej pochopit jen využívat.

Reklama je zlo. Otravuje lidi při návštěvě stránky. Bliká, vyrušuje a lže. Když člověk přijde do světa internetu, tak si musí projít zklamáním z toho že opravdu není miliontým návštěvníkem, nevyhrál drahou elektroniku, anebo nepatří mezi elitu národa, protože vyřešil banální matematický příklad. Což ho poznamená s různou intenzitou.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Rozdílný přístup vyhledávačů přináší zajímavé paradoxy

Dneska jsem zrovna koukal jak si vede nejnovější minisites a jak by jsem mohl optimalizovat do budoucna celý proces budování minisite, včetně…

Pokles výdělků z AdSense? Desítky procent! Jak je to možné?

V minulém článku o finanční krizi a PPC z pohledu celkových objemů utracených rozpočtů jsem předpokládala růst. Naproti tomu výdělky z…

Jak se stát PPC?ka?em

Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…


Komentáře

(nezobrazuje se)