Honba za nesmyslnou návšt?vností a cena jednoho návšt?vníka
404m.com, 23. prosince 2015 ve 17:21:52,Jestli existuje n?jaká jistota, tak jsou to pravidelné otázky typu: „Vyplatí se nákup návšt?vnosti?“ a „Mám nabídku koupit velké množství návšt?vník?! Mám to koupit?“ Možná si ?ukáte na ?elo, že to je nesmysl, protože jste byli u toho jak se to n?kolikrát ?ešilo na diskuzním fóru a tazatel byl smeten vlnou emo?n? zabarvených argument?. Nebu?te ovce ;)
Existuje více variant. Tou nejb?žn?jší jsou r?zné autosurfy. Jedná se o systémy, ve kterých se vám ve frame (obrazovka je rozd?lena na dv? poloviny) zobrazují stránky a vy získáváte kredity. Každý má trochu jiná pravidla. N?kde sledujete stránky automaticky 10 vte?in, jinde musíte sledování n?jak potvrdit, abyste náhodou neodešli na pivo. Za každou shlédnout stránku dostanete ur?ité množství kredit?, které m?žete investovat do toho, aby n?kdo jiný zase vid?l vaší stránku. Ve v?tšin? p?ípad? si tedy vym??ujete imprese s n?kým jiným. Kdo nechce ?ekat m?že si kredity koupit. No a tady už jsme u samotného prodeje návšt?vnosti. Nakoupím deset tisíc takovýchto zobrazení za dolar a za n?kolikanásobek prodáte.
Tak te? se zamyslete. M?že to fungovat? Pro b?žné weby asi moc ne. Pokud pomineme, že v?tšina sledujících bude spolu na pivu a odklikávat jim to tam bude robot, tak z?stane hrstka skute?ných lidí, co se nudí. No pokud budou vaší cílovou skupinou tak pak není o ni?em jiném, než jen vložené náklady vs p?íjmy.
Další jsou popup okna. Pokud se n?kde otev?e popup okno se stránkou, která se pak p?esm?ruje na váš web, bude to vypadat jako nový návšt?vník. Doba strávená na stránce pak v?tšinou odpovídá rychlosti zav?ení tohoto okna. D?ív to v?bec nebyl špatný byznys. Znám to z vlastní zkušenosti. Ovšem záleží na cílení. Op?t se kupují kredity a pak nabízející prodává návšt?vnost.
Související články
Kognitivní zkreslení: Knihy, p?íklady a výzkumy
Kognitivní zkreslení je systematická ?i systémová p?irozená chyba v myšlení lidí, ke které dochází, když lidé zpracovávají a…
Když trh dává, tak berte
Za poslední rok jsem se setkal s n?kolika okamžiky, kdy jsem byl na vážkách zdali reagovat na trh, který mi nabízí jasnou p?íležitost. Nutno…
Doména Jidlo.cz prodána za 750.000 CZK
Dneska pro vás mám exkluzivní rozhovor s kupcem nejdražší .cz domény roku 2020. Tomáš Rohlena pro spole?nost Webmint s.r.o. získal…