Návštěvnost není jen číslo za určitý časoví interval. Skrývá se v něm mnohem více. Po detailnější analýze se tak cena za 1000 návštěvníků může měnit doslova v řádech. Všichni lidé jsou si rovni možná před zákonem, ale rozhodně ne před platícím inzerentem.Poznej svého návštěvníka Pokud pomineme geografické rozdělení návštěvníků, které může často hlavně u lokálních inzerentů dosti ovlivnit cenu, další nejdůležitějším faktorem bude kdo a co.
Co – Co zde hledají, za čím vlastně přišli. Zřejmě je zlákal obsah stránek. Hledají ale odpověď na nějakou otázku a už se nikdy nevrátí, anebo sem přišli s jasným úmyslem pročíst si co je nového.
Jestliže se na to podíváme s pohledu obchodníka tak pokud známe odpověď na otázky ze skupiny Kdo a Co, můžeme jim velice snadno naservírovat ideální reklamu. Většinou má přednost tématická reklama spojená s Co, před tématickou reklamou s Kdo.
Poznej hodnotu a marže Pokud víte co jsou návštěvníci zač a co chtějí, musíte vědět kolik na nich vydělá případný inzerent. Je dobré orientovat se v cenách a maržích (alespoň orientačně). Často k vyšperkování efektivnosti reklamy dopomůžou různé affiliate programy. Kde si uděláte představu kolik lidí musí kliknout, než si něco koupí. Získáte tak i jakousi představu o hodnotě reklamy. Vliv na prodej má nejen období (Vánoce, odměna za dobré vysvědčení), ale i část měsíce. Hodně lidí totiž dostává plat v určitý den měsíce. Ne všichni podnikají. Nesnažte se ale udělat si hned na začátku po pár prodejích jasno. Ideální je mít vzorek alespoň ze 100 prodejů.
Související články
Škálování organické návšt?vnosti s obsahovou sérii
M?j poslední web m?l více jak 42 tisíc návšt?v z vyhledáva?e b?hem posledních 30 dní a to je starý zhruba rok. Dosáhl jsem toho pomocí…
Prodané .cz domény 29. prosince – 6. ledna
Tak rok 2020 za?al p?kn?. Na dAukce se vydražila doména bradacova.cz za 11.006 CZK. Už byla p?evedena na nového majitele. Tato doména už se…
Optimalizácia PPC kampane na kvalitu návštevnosti - TEST (I.)
Kvalitu návštevnosti meriame v štandardných prípadoch ukazovateľmi ako sú: miera opustenie (Bounce Rate), počet prehliadnutých stránok za…