Nedávno jsem se zúčastnil celkem zajímavé soukromé debaty, která by se dala nazvat evolucí SEO šamana na PR šamana. Diskuze se vedla na klasické téma linkbuildingu a propagace projektu. Jeden z diskutujících se přiznal, že vzal práci pro jednoho svého kamaráda. Normálně se to moc nedělá, protože ve většině případů jsou s tím spíše problémy. Ale budíš pokud nebudeme porušovat nepsaná pravidla, nikdy si neověříme, proč jsou vlastně stanovena.
Jeho kamarád měl nějaký obchod či spíše servis aut. Zřejmě to bylo spojené i s nějakým tuningem anebo jinou službou spadající mezi ty ne zrovna běžné. Jako správný podnikatel 21. století samozřejmě měl i webovou stránku, jen nebyla zrovna dvakrát vidět. Takže mu jeden s diskutujících nabídl v rámci kamarádské výpomoci jejich SEO optimalizaci.
Začali klasickou konzultací, kdy si pokecali k čemu mají vlastně stránky sloužit, koho mají oslovit a jaký by byl ideální rozpočet. Následoval SEO audit, který skončil „Screw it, let’s make new one.“ Nahodil se WordPress, základní obsah a začali se psát články. Tady nutno podotknout, že to měl SEO šaman lehčí, protože sdíleli podobný koníček a majitel stránek dodal hodně kvalitních fotografií a nějaké to video úspěchů. Do začátku se naházel tucet článků a připravili se pro publikaci obden další.
Následovalo založení fan stránky na FB, Google plus, kanál Youtube, Twitter a Pinterest. Aby to k něčemu bylo samozřejmě se musely spravovat. Dávat tam fotky, nějaké texty a tak dále.
Související články
Tak se nám šíří zvěsti, že SEO je mrtvé
Takže přestaňte utrácet za SEO kampaně, odborníky a zpětné odkazy. Odteď se bude zobrazovat na předních místech jen ten nejkvalitnější…
8 způsobů jak vydělávat na internetu
V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…
Metoda linkbuildingu pro ty co si věří
Metod linkbuildingu je nepřeberné množství (například těchto padesát). Můžeme je dělit do různých kategorií, podle toho jestli jsou…