Masivní masáž Google, která nás m?la vyzvat k mobilizaci našich web? stále pokra?uje. Pomyslný soudný den 21. dubna 2015 ale už máme za sebou. Jak to zatím vypadá?
Osobn? nevidím na mých ?eských webech významné procento odchylky od normálu (vzorek nižších tisíc uživatel? s mobilem). Prost? nic, co by stálo za ?e?. Navíc te? je hezké po?así, bude prodloužený víkend, za?íná se konzumovat alkohol venku, to jsou faktory, které p?sobí víc než mobilegeddon :)
Twitter na kterém se za?al používat hashtag #mobilegeddon k monitorování, je také bez panických zpráv. P?itom Panda anebo Penguin, které postihli jen pár procent výsledk? p?ipomínali stávku, která p?eroste v revoluci. Mobilegeddon má v porovnání s nimi ovlivnit nižší desítky procent výsledk?.
Což odpovídá teorii, že u Google se n?co zpozdilo a teprve vše za?íná. Navíc když se vypouští takovéto velké updaty v?tšinou to nejd?íve odnese USA a pak se teprve zm?ny projeví i v Evrop?.
Související články
Google provedl rozsáhlou úpravu jádra svého algoritmu
B?hem minulého týdne Google postupn? vypustil velkou úpravu algoritmu svého jádra. Takže pokud jste posko?ili, ?i spíše teprve posko?íte,…
Recenzní weby aneb dlouhá evoluce z PR webů
Na tvorbě minisite se mi nejvíc líbilo to evoluční zbrojení. Když jste tomu věnovali dostatek času, dalo se postupně dopracovat k stále…
Jak se Google divá na MFA
Příručka General Guidelines, kterou používají zaměstnanci společnosti Google k testování relevance výsledku, postupně vydává další…