Příručka General Guidelines, kterou používají zaměstnanci společnosti Google k testování relevance výsledku, postupně vydává další tajemství. Teprve na konci se nachází několik zajímavých pasáží, které pojednává o MFA (Made For Ads). Detailně si to projdeme, protože na základě rad v příručce se můžete vyhnout nechtěné penalizaci.
Označení spam v google znamená nejhorší možné provinění. Ačkoliv by jsme mohli říct, že MFA je v porovnání se stránkou šířící malware jen neškodné zlo, google se na to dívá stejně.
Thin Affiliates je oficiální označení, které google používá pro stránky, které vydělávají na podílech z affiliate programů. Samotné stránky přitom nemají žádnou přidanou informační hodnotu, která by mohla pomoct uživateli.
Jak je vidět uživatelé jsou instruováni, aby využívali metody, které mohou být snadno aplikovatelné i robotem. Možná proto, že s nimi má Google dobré výsledky. Pokud tedy budete dělat minisite, psát PR článek s affiliate odkazem anebo jen propagovat svůj produkt základním kamenem zřejmě bude originální obsah. Nemusí se vždy jednat jen o text. Určitě pomůže v uživatelské recenzi, třeba na mobilní telefon, i vlastní fotky. Dále odkazovat na provozovatele co možná neméně. Tedy dodané fotky umístit na svůj web. Zajímavé je i varování ohledně tlačítek, které vedou jinam.
Související články
Soutěž o .eu domény VIII. – Jak kvalitní je .eu doména?
Máme tu úterý šest hodin odpoledne a soutěž o 5 .eu domén od RegZone! právě začíná. Soutěž je opět na konci článku, takže pokud…
PPC / affiliate arbitráž – co to je a jak na tom vydělat?
Když si procházím různá česká fóra o podnikání na internetu, vesměs všichni používají na monetizaci svých projektů kontextovou PPC…
Jak se Google dívá na obsah, který se objeví až po kliknutí?
Dlouhé roky lidem vrtá hlavou jak Goolge posuzuje obsah na stránce, který není ihned po na?tení vid?t. Chová se k n?mu stejn?? Dává mu…