Přiznám se, že na vlastním reklamním systémů, by jsem asi konkurenci nerad viděl. Zvláště když Česká Republika je jedním z posledních míst na planetě, kde domácí vyhledávač stále odolává.
Napadlo mě vyzkoušet jak si vlastně Google stojí ve vyhledávači Seznamu. Nutno podotknout, že mě výsledek poněkud zarazil a rozhodně stojí za to nad ním zauvažovat.
Použil jsem Internet Explorer 11, který je komplet česky, takže mě zarazilo, že na prvním místě vidím Google.sk. U prohlížečů v angličtině jsou stránky občas zmatené. Pokud si říkáte, že to je způsobeno aktivním „Vše“, tak vás zklamu, nepomohlo ani kliknutí na „Česky“.
Tak kde je problém? Jak je možné, že slovenská verze má přednost před tou českou? Zpětnými odkazy to nebude. Nevěřím, že na Google.sk vede více odkazů než na Google.cz. Což potvrdil i Ahrefs:
Související články
Všechny odkazy si nejsou rovny – zajímavá infografika z MOZ
Na MOZ vyšla celkem poda?ená infografika o zp?tných odkazech. Na základ? p?edešlých prohlášení Google, patent? a experiment? poskládali…
Podíl seznamu nám nějak klesá
Dneska jsem se zase jednou dostal na blog fulltextu seznamu. Je tam žádost o hlas v anketě křišťálová lupa. Krom super příspěvku na prvním…
Jak se Google divá na ccTLD
Včera se na YouTube objevilo video v němž Matt Cutts vysvětluje proč by jste si pro vaše webové stránky, například v češtině, měli…