Minulý rok jsem od GoDaddy odst?hoval všechny domény. Poté co zrušil kupóny na prodloužení a všem zákazník?m z ?R za?al ú?tovat DPH kv?li MOSS už tak n?jak ztratil to své kouzlo. P?eci jen v ?esku se hoste?i p?kn? pochlapili a nabízejí domény za ceny, kterým se jen t?žko ve sv?t? konkuruje. Dob?e nabídku nové .com domény za 0,99 USD jsem u nás ješt? nevid?l to je fakt Tento rok jsem však pot?eboval z jeho closeout aukce koupit jeden kousek. Celá operace prob?hla v pohod?. V?etn? slev jsem za cca 22 USD koupil doménu, která m? zajímala. Problém byl v tom, že jsem jí nikde v ú?tu nevid?l. Chvilku jsem se prohrabával nápov?dou až m? to p?estalo bavit a rozhodl se, že bude lepší vyplnit n?jaký formulá? anebo poslat email s ID aukce.
Jaké však bylo mé p?ekvapení, když nikde žádný formulá? ani kontaktní email nebyl. Z internetu jsem se dozv?d?l, že podpora touto formou byla zrušena a jedinou možností je využít chat anebo telefon. Telefonovat do zahrani?í se mi n?jak necht?lo a chat má omezenou pracovní dobu. Když už je online, tak vidíte ?eka?ku 30 minut. P?itom jediné co jsem cht?l, bylo nechat zprávu a? mi napíšou jestli je vše v po?ádku anebo dají odkaz na n?jaké informace v jejich znalostní bázi.
Osobn? mi p?ijde zrušení emailové podpory anebo formulá?e jako velký fail. Sice lze ?áste?n? nahradit chatem, ale to mi p?ijde zna?n? nepraktické. Spousta lidí nepot?ebuje okamžit? pomoct, cht?jí znát jen odpov?di na n?jakou otázku. Zbyte?n? tak zabírají místo t?m, kte?í mají opravdu neodkladný problém.
Telefon využívám pro komunikaci když pot?ebuju vy?ešit n?jakou nestandardní v?c rychle. Však to znáte, když jste milí, slušní, osobní je to o dost jednodušší. Rozhodn? však není ideální na ?ešení technických v?cí. Nadiktovat doménu, ID ú?tu, hesla, IP a podobn?, to je prost? na dlouho. Navíc jsou zde bezpe?nostní rizika. Nap?íklad vás m?že n?kdo slyšet. No a te? to zkuste anglicky. Kdykoliv jsem n?co ?ešil po telefonu anglicky skon?ilo to vým?nou email? (n?kdy dost zdlouhavou).
Související články
Co se událo na ?eském hostingovém trhu v lednu 2020
„Snažíme se o zodpov?dný p?ístup ke spole?nosti, a chceme minimalizovat naši uhlíkovou stopu. Od ledna 2020 proto využíváme pro napájení…
GoDaddy ruší e-mailovou podporu a posiluje chat a telefon
Největší registrátor domén na světě společnost GoDaddy a zároveň poskytovatel hostingových služeb postupně ruší podporu…
Nejv?tší registrátor domén na sv?t? GoDaddy bude skrývat informace ve WHOIS
Spole?nost GoDaddy je nekompromisn? nejv?tším registrátorem doména na sv?t?. V roce 2019 m?l více jak 19M zákazník?, kterým spravoval 77…