Největší registrátor domén na světě společnost GoDaddy a zároveň poskytovatel hostingových služeb postupně ruší podporu prostřednictvím e-mailů. Naopak posiluje chat a technickou podporu po telefonu. Pro zatím se to týká pouze amerického trhu.
Je to celkem zajímavý krok, protože u nás mám pocit jdou spíše trendy opačným směrem. Nick Fuller (Communications Manager) ve společnosti GoDaddy tento krok vysvětluje jako důsledek vyhodnocení spokojenosti a chování zákazníků. Zatímco u podpory po telefonu a chatu zákazníci podporu hodnotí kladněji, e-mail naopak zaostává. Zákazníci si podle jeho slov chtějí povídat se skutečným člověkem. Chtějí slyšet, že se na jejich problému pracuje a kdy bude vyřešen. Naproti tomu e-mail je brán spíše jako nahlášení problému. Máte z něj pocit, že se na to někdo podívá „až bude mít čas“ anebo „až budete na řadě“.
U GoDaddy je ovšem známo, že v případě telefonické podpory jsou často případné problémy „žehleny“ různými slevami anebo bonusovým kreditem. Prostě ukecávání zákazníků lze vždy lépe po telefonu než po e-mailu. Zvláště pokud si vás vezme do parády „obchoďák“, který to opravdu umí. Na druhou stranu zkušený operátor zvládne obsluhovat několik chatů naráz anebo jen jeden telefon a nic víc k tomu. Navíc po chatu či e-mailu je daleko snadnější zjistit jestli mluvíte se zákazníkem. Odpadá tak nutnost nějaké autorizace.
GoDaddy má zřejmě největší zastoupení BFU zákazníků ze všech poskytovatelů hostingu a registrátorů. Spousta věcí se od něj dá přiučit. Pokud posiluje podporu po telefonu, něco na tom rozhodně bude.
Související články
GoDaddy zrušil podporu p?es email
Minulý rok jsem od GoDaddy odst?hoval všechny domény. Poté co zrušil kupóny na prodloužení a všem zákazník?m z ?R za?al ú?tovat DPH kv?li…
Pár post?eh? ke QUALCOMM
O?ekával jsem Santa Claus rally a místo toho p?išel celkem slušný propad, který tento týden umoc?uje ješt? nízká likvidita kv?li svátk?m.…
Asociace se zna?kou: Jak vznikají a pro? jsou v marketingu tak d?ležité?
Co stojí za úsp?chem t?ch nejv?tších zna?ek? Je to skv?lý produkt? Nejenom. Ty nejv?tší a nejlepší zna?ky posilují spojení se svým…