Facebook p?ipravuje nový reklamní formát speciáln? pro uživatele mobilních telefon?
404m.com, 25. června 2015 ve 10:58:52,Každý m?síc údajn? navštíví Facebook až 1,25 miliardy uživatel?. Což je o n?jakých 25 % více než minulý rok. To už je po?ádné množství lidí, kte?í by mohli spole?nosti vyd?lat n?jaký ten dolar. Také že vyd?lávají, zvlášt? ti s chytrým telefonem anebo tabletem. Mobilní za?ízení se, b?hem prvních t?ech m?sících roku 2015, na ziscích nejv?tší sociální sít? na sv?t? podílely až 73 %. V porovnání se stejným obdobím v roce 2013 to bylo jen 30 %. Facebook je jasné kde leží peníze.
Není se tak ?emu divit, že se rozhodli na reklamu v mobilech p?itla?it. Dokonce pro uživatele mobilních za?ízení p?ipravili úpln? nový reklamní formát. Doposud nabízel inzerent?m Facebook pouze propagované p?ísp?vky a možnost ignorovat reklamu v pravém sloupci. Ovšem te? p?i scrollování mobilní uživatelé uvidí reklamu p?es celý display. Po kliknutí na tuto reklamu, se inzerentovi nabízí celá škála možností jak uživatele oslovit. Detailní popis, fotky, video a dokonce možnost 3D prezentace produktu. Technicky vzato po kliknutí na reklamu bude uživatel na jakési samostatné internetové stránce, kde s využití moderních technologií p?jde d?lat cokoliv. Ostatn? Facebook sám tvrdí, že dá inzerent?m k dispozici „prázdné plátno“ a co si tam namalují je jen na nich.
Ur?it? pokroková forma reklamy, která m?že být i zajímavá pro uživatele. P?edstavte si reklamu na auto, kde po kliknutí si p?e?tete parametry, historii, projdete fotografie a nakonec si jej prohlédnete ve 3D. Úžasné!
Na druhou stranu jak jist? víte inzerenti v?tšinou požadují rychlost, cenu a hlavn? s co možná nejmenšími starostmi pro n?. Pokud si vše nezaplatí u n?jaké agentury, což ti menší ned?lají, tak dostanete zadání, ob?as i banner a starejte se. Takže tato nová reklama je z?ejm? p?edur?ena pro velké zna?ky, pokud tedy Facebook nep?idá n?jaké nástroje ?i šablony, které to inzerent?m uleh?í. Vzhledem k ozna?ení „prázdné plátno“ asi ne :)
Související články
Srpnový ob?žník z digitálního sv?ta 2017
Cílem nové kampan? je podpo?it focení na iPhonech a kampa? #ShotoniPhone, kdy Apple bude na svém profilu zve?ej?ovat fotografie vytvo?ené na…
Facebook Ads
Reklama v sociální síti Facebook může být celkem zajímavá věc. Nezbývalo mi, než to vyzkoušet. Inzerentů ve Facebooku ani článků o…
Google nasadí reklamu na svou homepage, chce prost? víc pen?z
Tento rok má Google v plánu velice kontroverzní nasazení reklamy na domovskou stránku své mobilní aplikace, kterou mají snad všechny mobily s…