Love it light! aneb berte život z té lehčí stránky. To je sdělení kampaně Coca-Coly na Colu light. Jsem skoro cílovka (myslím, že je to pro ženy nad 30), reklama mě nemohla neoslovit. Především proto, že Cola-light je jaksi něco, bez čeho nemůžu žít. V Coca-Cole to možná nevědí (což je chyba, zákazníka je potřeba znát!), ale zřejmě jsem jejich klíčový spotřebitel na českém trhu. Lajtku prostě miluju! Zároveň se na tomto místě sluší také potvrdit informaci, že pravidelnou konzumací Coly-light neoslepnete, ani nic podobného. Jsem toho důkazem. A věřte mi, bavíme se o hektolitrech.
Ale to jsem odbočila, zpátky k reklamě. Možná ji znáte z televize, taková loutková (Na YouTube jsem našla anglickou verzi). Na televizní kampaň ale navazuje i kampaň na Facebooku, o které chci psát.
Provázat offline kanál s onlinem je samozřejmě důležité. Coca-Cola k tomu zvolila Facebook, ve vyhledávání není určitě a neviděla jsem ji ani jinde na internetu, kde by možná mohla zasáhnout i lépe. Facebook je možná jediným cílem online kampaně, protože i sama doména cocacolalight.cz je přesměrováná právě na Facebook page. Na Facebooku je propagována pomocí Facebook Ads. Text “Seznamte se s Bernadette, Eleanor a Irene” opravdu jednoho donutí zajímat se, co jsou ty holky zač. Docela by mě zajímalo, jestli jsou to schválně taková netradiční jména nebo chybí lokalizace na “Seznamte se s Majdalenkou, Apelenkou, Veronikou”. Reklama pochází z Londýna.
Už dlouho se chystám napsat něco o tom, jak nemáte zákazníkům v reklamě slibovat něco, co jim nedáte. A taky něco o dobrých cílových stránkách. Tahle reklama mi (tedy bohužel) poskytuje hned několik příkladů v jednom. Reklama nesměřuje na web Coca-Coly, ale propaguje jeho stránku na Facebooku. To dává skvělou možnost získat fanoušky (no spíš fanynky) a mít je nachystané k dalším oslovováním prostřednictvím Facebooku. Až potud super, jenže realizace trochu pokulhává.
Související články
Apple.com a jejich e-mail marketing za uplynulých 11 měsíců
Připravujete e-mail marketingový plán na tento rok a hledáte inspiraci? Podívejte se na předměty zpráv společnosti Apple.com, které jsem…
Our SEO Profesionál Toolbar – was it a success?
A couple of years ago, me and my partner in crime have created a toolbar called “SEO Profesionál Toolbar” for two browsers – Mozilla Firefox…
Zajímavá promo akce na doménu .love
Spole?nost CentralNic, která stojí za doménou .love rozjela celkem zajímavou propaga?ní akci. Rozhodla se rozdat 2015 .love domén zasnoubeným…