Date si negativni hodnoceni od zakazniku primo na vas web

podnikanivusa.com, 19. července 2012 ve 04:01:03, 31x přečteno

Ono se to moc nevidi. Kazda firma si o sobe nejradeji da jen to co je pozitivni. A treba to negativni radeji rovnou vymaze. Videl jsem to u sve konkurence kdyz jim nejaky zakaznik na Facebooku napsal, ze nebyl spokojeny. Po par minutach ten prispevek zmizel. A zustali jen nadsene prispevky uzivatelu, kde vsichni pisou jak je vse dobre.

Ale verim, ze tim se kompletne ztraci ten ucel a autenticnost. Ja treba kdyz neco kupuji tak vetsinu ctu vice ty negativni hodnoceni nez pozitivni. A pak se rozhodnu.

Ono to je docela rozhodnuti, ktere vyzaduje trosku odvahy. Je to taky risk, ze to potencialni zakazniky odradi, kdyz uvidi negativni hodnoceni treba rovnou na homepage.

Pokračování na: podnikanivusa.com

Související články

Všechny odkazy si nejsou rovny – zajímavá infografika z MOZ

Na MOZ vyšla celkem poda?ená infografika o zp?tných odkazech. Na základ? p?edešlých prohlášení Google, patent? a experiment? poskládali…

PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty

Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…

Vyhodnocují muži a ženy online hodnocení odlišn??

Velmi zajímavá studie Do men and women value online reviews differently? (Vyhodnocují muži a ženy online hodnocení odlišn??) vyšla na Search…


Komentáře

(nezobrazuje se)